تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت عضو ارشد جناح مخالف دولت زامبیا


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-عضو ارشد مخالف دولت زامبیا به اتهام تحریک به خشونت ضد رئیس جمهوری این کشور بازداشت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،"چریتی چاندا"، سخنگوی پلیس زامبیا روز جمعه گفت، "جفری اموامبا"، معاون حزب متحد برای توسعه ملی به اتهام حمله لفظی به "ادگار لونگو"، رئیس جمهوری و ترغیب به خشونت علیه وی بازداشت شد.
پلیس زامبیا روز چهارشنبه نیز جفری اموامبا را به اتهام آموزش حامیان حزبش با هدف تبدیل شدن به شبه نظامیان غیرقانونی بازداشت و چند ساعت بعد آزاد کرد.
چریتی چاندا گفت،جفری اموامبا به خاطر ترغیب خشونت بازداشت شد؛ وی اخیرا در سخنانش پیشنهاد قتل رییس جمهوری را داده که به گفته یک وکیل، مجازات این جرم حداکثر 5 سال حبس است.
هفته گذشته ادگار لونگو مخالفان سیاسی را به آموزش شبه نظامی با هدف ایجاد خشونت در جریان انتخابات آتی این کشور متهم کرد و مخالفان این اتهام ها را رد کرده اند.
پلیس زامبیا هفته گذشته اعلام کرد که 21 عضو حزب متحد برای توسعه ملی را حین آموزش در باشگاه متعلق به اموامبا بازداشت کرده است.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی زامبیا و نیز انتخابات محلی این کشور در تاریخ 11 ...
[ مشاهده متن کامل خبر بازداشت عضو ارشد جناح مخالف دولت زامبیا در خبرگزاری آریا ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن