تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت رسمي راديو بهاران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فعاليت رسمي راديو بهاران آغاز شد
با حضور رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، معاون صداي رسانه ملي، رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و جمعي از مسئولان لشكري و كشوري، راديو بهاران افتتاح شد.
راديو بهاران به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار، اطلاعات و حضور گسترده ميليون‌ها نفر در اجتماع عظيم كاروان‌هاي راهيان نور راه‌اندازي شد. در اين مراسم سرلشكر فيروزآبادي ضمن اشاره به نقش و جايگاه رسانه ملي و راديو از سرافراز رئيس رسانه ملي به خاطر راه‌اندازي راديو بهاران قدرداني كرد و گفت: رياست محترم رسانه ملي با دستورشان، بسيج صدا و سيما و معاونت صدا با اقدام مشترك خود در تأسيس اين راديو، حقيقتاً كار مباركي را انجام دادند. راديو بهاران در واقع از بهار دل‌ها سخن مي‌گويد. وي افزود: راديو بهاران از بهار دل‌ها و از بهار روح انساني حرف مي‌زند، راديو وسيله بسيار قدرتمندي است كه مي‌تواند مونس و همدم خوبي براي انسان باشد. اين رسانه توانسته بخشي از اوقات مردم را پركند. قاعدتاً در فصل بهاران كه راهيان نور عازم جبهه‌ها مي‌شوند و پا در سرزمين‌هاي نور مي‌گذارند دل‌ها و چشم‌هايشان بهاري مي‌شود. سرلشكر فيروزآبادي در پايان يادآور شد: با افتتاح راديو بهاران مردم ما اين فرصت را پيدا مي‌كنند كه دل‌هايشان را به سوي مناطق عملياتي راهيان نور ببرند و دورادور از نعمات معنوي مناطق عملياتي بهره لازم را نيز ببرند. علاوه بر سرلشكر فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، نسرين آبرواني معاون صداي رسانه ملي، سردار كارگر رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و جمعي از مسئولان لشكري و كشوري از حاضران اين مراسم بودند. فعاليت اين شبكه تا ۱۵ فروردين ماه به مديريت علي سيفي ادامه دارد و شنوندگان مي‌توانند از طريق موج اف ام رديف ۵/۹۵ مگاهرتز اين شبكه راديويي را ۲۴ ساعته دريافت كنند. همچنين اين شبكه از طريق ست تاپ باكس و اپليكيشن راديو بهاران روي تلفن همراه قابل بهره‌برداري است.




تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن