تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816492670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهای علمی کنترل دیابت


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: دیابت بیماری متابولیکی است که بر اثر نقص در ترشحات انسولین یا عملکرد آن یا هر دو رخ می دهد.به طور معمول میزان قند خون از طریق انسولین به طور دقیق کنترل می شود.
کنترل دیابت انسولین هورمونی است که پانکراس آن را تولید می کند.انسولین میزان قند خون را کاهش می دهد.هنگامی که میزان قند خون بالا می رود (به دلایل مختلف از جمله پس از غذا خوردن )،انسولین از طریق پانکراس تولید می شود .در بیماران دیابتی تولید نا کافی یا نبود واکنش به انسولین به افزایش قند خون منجرمی شود.دیابت یک بیماری مزمن است که اگر چه قابل کنترل است اما در تمام عمر با فرد می ماند.
 چند راهکار برای کنترل دیابت:1. ورزش کنید:
بزرگ ترین تغییری که بیماران می توانند در زندگی شان ایجاد کنند، ورزش کردن است.به گفته محققان ورزش منظم واکنش بدن به انسولین را بهبود می دهد و میزان گلوکز را کنترل می کند.2. دارچین مصرف کنید :
آنتی اکسیدان موجود در دارچین باعث می شود قند خون کنترل شود.زردچوبه و زیره نیز علایم التهاب را در این دسته از بیماران کاهش می دهد و واکنش بدن به انسولین را بهبود می بخشد.
3.مصرف گوشت را کاهش دهید:
میزان زیاد آهن در گوشت قرمز عملکرد انسولین را کاهش می دهد و می تواند به سلول های پانکراس که انسولین تولید می کند، آسیب برساند. نمک و نیتریت بالای موجود در گوشت های فر آوری شده نیز می تواند سلامت بدن را تهدید کند.بیماران می توانند پروتئین های گیاهی مانند لوبیا یا مغز،طیور بدون چربی و غذای دریایی را جایگزین گوشت کنند.
4.به ورزش یوگا بپردازید:
این ورزش علاوه بر ثابت نگه داشتن قند خون در افراد دیابتی، باعث کاهش وزن نیز می شود.استرس می تواند به افزایش میزان قند در افراد دیابتی منجر شود؛ در این زمینه برخی حرکت های یوگا برای مقابله با استرس موثر است.
5.روغن ماهی مصرف کنید:
روغن ماهی که اسید چرب امگا 3 است برای کنترل کردن دیابت نیز مفید است.با مصرف این روغن، میزان هورمون مهم کنترل کننده قند افزایش پیدا می کندو در نتیجه کنترل گلوکز در بدن بهتر انجام می شود و روند سوخت و ساز چربی نیز بهبود می یابد.روغن ماهی دارای خاصیت ضد التهابی است .از آن جا که مقاومت انسولین با التهاب ارتباط دارد، بیشتر پزشکان روغن ماهی را تجویز می کنند.
6.استعمال دخانیات را کنار بگذارید:
مصرف سیگار کنترل میزان قند را در افراد دیابتی دشوارتر می کند و این امر خطر بروز مشکلاتی مانند نابینایی یا مشکلات قلبی را افزایش می دهد.زمانی که نیکوتین موجود در سیگار وارد خون می شود، میزان قند خون تا 34 درصدافزایش می یابد.روزنامه خراساناخبار مرتبط:کنترل دیابت با طب سنتیدرمان دیابت با باکتری روده انسانورزش در کنترل دیابت موثر است


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


لباس مجلسی های زیبای زنانه + تصاویر


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن

پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی زورگیر تهرانی به خاطر شباهت به بازیگر مشهور به دام افتاد + عکس دیوارنویسی سه خواهر مجرد تهرانی قبل از خودکشی خبرخوش وزیر آموزش و پرورش به بازنشستگان فرهنگی عکس جالب بهنوش بختیاری در پنجاه کیلو آلبالو +عکس خودروی ۵.۵ میلیاردی انگلیسی - ایرانی! + عکس پرواز تهران - مشهد به دلیل نقص فنی به تهران بازگشت +عکس آیت الله واعظ طبسی یک هفته قبل +عکس عکس خاص و جذاب مونا فرجاد +عکس شهید مدافعی که پیکرش بازنگشته +عکس آیت الله واعظ طبسی دار فانی را وداع گفت +عکس جشن تولد فرزندان دوقلوی جنیفر لوپز ! +عکس دیوار مهربانی خواندنی شد +عکس پریناز ایزدیار را در یک روز بخصوص ببینید + عکس گریم متفاوت محمدرضا گلزار+ عکس شباهت عجیب سارق به بازیگر تلویزیون+عکس این گردن‌بند از مغز محافظت می‌کند+عکس ساخت هواپیمای روز قیامت + عکس عکسی شگفت انگیز از یک کوه یخ سه هزار تنی !! پست معنادار سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش+عکس چه کسی جلوی افزایش جرائم رانندگی را گرفت! + عکس تصمیم جالب پیرزن 90 ساله علیه سرطان!+تصاویر میترا حجار در یک کنسرت+عکس بازسازی کودکانه اسکار!+تصاویر عیادت هاشمی و حسن‌خمینی از واعظ‌ طبسی+تصاویر سلفی بازیگران طنز +عکس اعدام پنج زن به دست دختر بچه داعشی در عراق+ عکس کار جالب و بسیار پسندیده یک فست فود در چهارراه ولیعصر+عکس علاقه علی دایی به گالری گردی + تصاویر درخواست اینستاگرامی گلزار برای کمک به یک بیمار!+عکس
آخرین خبرها ازدواج یک شبه 50 دانش آموز تکذیب شد!! انتقاد بی‌سابقه داریوش ارجمند از «مختار» گمانه‌زنی درباره اسکار۲۰۱۷! از سرگیری ارتباط اولین بانک آلمانی با ایران خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! ظریف: مصاحبه‌ام با عادل پخش می‌شد به نفع خودشان بود قیمت طلا سکه و ارز، پنج شنبه ، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ حاشیه های تلویزیون؛ از نود به شب کوک ! اعتراض اصولگرایان به نتایج انتخابات تهران عادت‌های اشتباه غذایی! آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! منتظر رقابت مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم باشید! حکم رابطه فوتبالیست ملی پوش با یک دختر مشخص شد! دزد خشن که در ستادانتخاباتی پنهان شده بود دستگیر شد سناتورهای آمریکا درباره انتخابات ایران چه گفتند؟ دادی که در انتخابات 94 ستانده شد !! اطلاعاتی جالب درباره مرطوب کننده ها آدمخوار آمریکایی پس از 40 سال از زندان آزاد میشود غذای معروف ایرانی که سرطان زاست! گاف ملوانان آمریکایی در خلیج‌ فارس چه بود؟ گزارش رویتر و فرانس‌پرس از پیروزی اصولگرایان کری تازه بازیکن پرسپولیس برای استقلالی‌ها بین لاریجانی و عارف برای ریاست مجلس دهم تفاهم صورت گرفته است پیکر مربی نفت تهران تشییع شد زمان واریز یارانه نقدی اسفند 94 خبر خوش برای علاقمندان به سریال شهرزاد! مواد غذایی مضر برای رفلاکس معده داستان شهرزاد لو رفت؟+عکس ردیابی که ایران در بدن همسر بن لادن کار گذاشته بود! جو مجلس دهم خیلی زود خانم نماینده را گرفت!



خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


لباس مجلسی های زیبای زنانه + تصاویر


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن



پنجشنبه 13 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن