تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819874001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرز تهیه پنکیک شکلاتی موزی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طرز تهیه پنکیک شکلاتی موزی




پنکیک یک خوراکی بسیار خوشمزه است که به‌عنوان عصرانه هم می‌توانید آن‌را میل کنید.پخت پنکیک آن‌قدر راحت است که حتی اگر به‌عنوان اولین تجربه شیرینی‌پزی می‌خواهید آن‌را امتحان کنید مطمئن باشید که موفق می‌شوید.





وب سایت پارس گرد: پنکیک یک خوراکی بسیار خوشمزه است که به‌عنوان عصرانه هم می‌توانید آن‌را میل کنید.پخت پنکیک آن‌قدر راحت است که حتی اگر به‌عنوان اولین تجربه شیرینی‌پزی می‌خواهید آن‌را امتحان کنید مطمئن باشید که موفق می‌شوید.



طرز تهیه پنکیک شکلاتی موزی



مواد اولیه :
پودر آماده پنکیک 1 پیمانهپودر کاکائو بدون شکر یک چهارم پیمانهشیر شیر یک پنجم پیمانهتخم مرغ تخم مرغ 1 عددشکلات تلخ تکه ای یک پنجم پیمانهبادام هندی یک پیمانهموز یک عددطرز تهیه:

1. در یک کاسه بزرگ تمامی مواد (به‌غیر از تکه‌های شکلات) را با‌هم مخلوط می‌کنیم تا مایع نرمی به‌دست آید، در آخر تکه‌های شکلات را به مایع نرم شده اضافه می‌کنیم.

2. روی شعله تابه‌ای را (ترجیحا کوچک) قرار می‌دهیم و مقداری روغن کف آن می‌ریزیم، هنگامی‌که روغن داغ شد، با ملاقه مقداری از مایع را در تابه می‌ریزیم . هنگامی‌که سفت شد و اصطلاحا حباب‌هایی در آن ایجاد شد (معمولا بعد از 3 دقیقه حرارت دیدن) پنکیک را بر می‌گردانیم تا طرف دیگر هم پخته و برشته شود .

3. این مواد تقریبا حدود 6 عدد پنکیک تقریبا با ضخامت 1 سانتی‌متری را تهیه می‌کند.) بعد از پخت، پنکیک‌ها را در ظرف با تزئین موز (به‌صورت حلقه شده) و بادام هندی و سس مخصوص پنکیک سرو می‌کنیم.

4. این پنکیک را می‌توانید با سس کارامل نیز سرو کنید.

اگر علاقه‌مند هستید که طعم شکلاتی بیشتری به پنکیک بدهید می‌توانید به‌جای شیر در دستور غذایی از شیر‌کاکائو استفاده کنید، هم‌چنین به‌جای بادام هندی می‌توانید از شکلات‌هایی با مغز بادام یا فندق استفاده کنید.






تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن