تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806798343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اين بارساي ركوردشكن مهارناپذير!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اين بارساي ركوردشكن مهارناپذير!
بارسا با پيروزي مقابل سويا به ركورد بيشترين بازي بدون شكست در لاليگا رسيد تا انريكه و شاگردانش...
نویسنده : سعيد احمديان 
بارسا با پيروزي مقابل سويا به ركورد بيشترين بازي بدون شكست در لاليگا رسيد تا انريكه و شاگردانش همچنان در حال جابه‌جا كردن ركوردها در فصل جاري باشند.

بارسا و انريكه و مثلث ويرانگر MSN مهارناپذير نشان مي‌دهند و آنها در فصل جديد در حال تجربه يك فصل ايده‌آل هستند، فصلي كه ركوردهاي پياپي را مي‌شكنند و به نام خودشان ثبت مي‌كنند. بارسلونا يك‌شنبه شب در هفته‌ بيست و ششم لاليگا، دو بر يك سويا را شكست داد. در اين ديدار بارسا ابتدا با گل ويتولو از حريف عقب افتاد اما در ادامه، ليونل مسي و جرارد پيكه براي ‏آبي و اناري‌ها گل زدند تا اين تيم به پيروزي دست پيدا كند. ‏

شاگردان لوييس انريكه بعد از اين پيروزي، به ركورد 34 بازي بدون شكست رسيدند و با ركورد رئال مادريد در فصل 89 - 1988 كه تحت هدايت لئو بين‌هاكر، سرمربي هلندي وقت اين تيم بود، برابري كردند. البته آمار آبي‌ اناري‌ها نسبت به مادريد آن زمان، فوق‌العاده‌ است و بارسلونا از نظر گل زده و گل خورده طي ۳۴ مسابقه شكست ناپذيري، عملكرد بهتري نسبت به رئال برجاي گذاشته است. بارسلونا 102 گل وارد دروازه حريفان كرده و تنها 19 گل خورده است. اين در حالي است كه مادريد تحت هدايت بين‌هاكر كه 25 پيروزي و 9 تساوي را به دست آورد، 85 گل به ثمر رساند و 34 گل دريافت كرد. ركورد آبي‌ اناري‌ها با شرايطي كه اين تيم دارد، بهتر خواهد شد. بارسلونا اين شانس را دارد در ديدار بعدي اين تيم كه پنج‌شنبه شب در خانه رايووايكانو برگزار مي‌شود، باز هم شكست نخورد و ركورد شكست ناپذيري‌اش را به 35 ديدار برساند تا بالاتر از رئال مادريد ركورددار شود.

از آخرين شكست بارسا در فصل جاري نزديك به پنج ماه مي‌گذرد، 11 مهر امسال بود كه بارسلونا در چارچوب هفته هفتم رقابت‌هاي لاليگا اسپانيا در خانه سويا به ميدان رفت كه جدال حساس اين دو تيم در پايان با پيروزي ۲ بر يك ميزبان خاتمه يافت‌. اين دومين باخت بارسلونا در هفت هفته ابتدايي لاليگا بود‌، پس از آن بازي نزديك به پنج ماه مي‌گذرد و شاگردان انريكه در مسابقاتي كه به ميدان رفته‌اند باخت نداشته‌اند و شكست ناپذير نشان داده‌اند. با وجود ركوردشكني بارسا، انريكه سرمربي اين تيم معتقد است كه اين ركوردها تا وقتي جام نگيرند ارزشي ندارد. سرمربي بارسلونا درباره ركوردي كه تيمش برجاي گذاشت بعد از بازي با سويا گفت: «هيچ! اين پيامي است كه اين ركورد برايم دارد. اگر جام ببريم كه هيچ وگرنه اين ركوردها برايم هيچ ارزشي ندارد.»

اين دومين ركوردي است كه بارسا در دو ماه گذشته جابجا مي‌كند. 9دي امسال بود كه بارسا بار ديگر يكي از ركوردهاي رئال را جابجا كرد و به نام خودش ثبت كرد. در هفته هفدهم لاليگا بود كه بارسا مقابل بتيس قرار گرفت و توانست حريف را با چهار گل شكست دهد. بارسلونا با زدن اين تعداد گل، در اين ديدار، سال ۲۰۱۵ را با زدن ۱۸۰ گل به پايان برد تا ركورد تعداد گل را در يك سال كه متعلق به رئال بود، بشكند تا سال ۲۰۱۵ كه پنج جام براي بارسا به همراه داشت، به شيريني پايان پيدا كند. ركورد بيشترين تعداد گل زده در يك سال با 178 گل در اختيار رئال مادريد كارلو آنچلوتي بود كه در سال 2014 به ثبت رسيد.
    
البته برد مقابل سويا علاوه بر ركوردشكني بارسا، اين تيم را به قهرماني هم نزديك‌تر كرد. بارسا با اين پيروزي اختلافش با اتلتيكو مادريد، تيم دوم جدول، را به هشت امتياز افزايش داد و 12 امتياز هم با رئال فاصله دارد؛ اختلافي ‏كه جبران آن در 12 هفته آينده كار بسيار دشواري خواهد بود. انريكه هم بعد از پيروزي مقابل سويا معتقد است تيمش فرصت خوبي براي تكرار قهرماني به دست آورده است: « اتلتيكومادريد را داريم كه هشت امتياز از ما پايين‌تر است، به عبارت ديگر به ما نزديك است. ما از همان هفته اول ليگ هم باور داشتيم كه مي‌توانيم قهرمان لاليگا شويم و كسب اين عنوان براي ما در اولويت است. الان هم در موقعيت خوبي براي محقق كردن اين هدف قرار داريم. با اين حال براي قهرمان شدن بايد تعداد مشخصي امتياز كسب كنيم. شايد تيم مرا قهرمان خطاب كنيد اما ما هنوز قهرمان نشده‌ايم. بارسلونا تا آخرين ثانيه خواهد جنگيد و اگر به ما اطمينان بدهند كه قهرمان هستيم باز هم براي گلزني در آخرين ثانيه‌هاي لاليگا مي‌جنگيم.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن