تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807284019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیرگذاری بیشتر از سایر رسانه‌های گلستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در غرفه مهر:
تاثیرگذاری خبرگزاری مهر بیشتر از سایر رسانه‌های گلستان است

ابراهیم کریمی در غرفه خبرگزاری مهر


شناسهٔ خبر: 3569097 - دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
استانها > گلستان

گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: تاثیرگذاری خبرگزاری مهر بیشتر از سایر رسانه های گلستان است و حضور پرکاری در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در استان دارد. ابراهیم کریمی، شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های گلستان، با حضور در غرفه خبرگزاری مهر، در گفتگو با مهر، با اعلام این مطلب اظهار کرد: هم‌اکنون خبرگزاری‌های بسیاری در حوزه اطلاع‌رسانی در کشور فعال هستند اما خبرگزاری مهر یکی از رسانه‌های پرکار و متنوع است که همیشه مطالب متنوع و جذابی برای دنبال کردن دارد. وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این فعال بودن و سرعت عمل در انتقال اخبار، در حوزه استان گلستان بسیار پررنگ‌تر از دیگر نقاط کشور است. کریمی همچنین به وضعیت گردشگری استان و ارتباط مؤثر رسانه در جذب گردشگر اشاره و تصریح کرد: استان گلستان در معرفی جاذبه‌ها با ضعف عمده مواجه است و تاکنون نتوانسته‌ایم جاذبه‌های آن را در داخل و خارج استان به‌خوبی معرفی کنیم. وی اضافه کرد: هرچند در حوزه اطلاع‌رسانی و معرفی گام‌هایی برداشته‌شده است اما این اقدامات لازم بوده و همچنان کافی نیست.  

  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان به نقش رسانه در اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: خبرگزاری مهر در معرفی آثار تاریخی و ممانعت از تخریب بناهای تاریخی در استان بسیار پویا عمل کرده اما انتظار می‌رود تمام رسانه‌ها و مطبوعات استان میراث را در معرفی جاذبه‌های گردشگری و امید به سرمایه‌گذاری که از اهداف ماست، یاری کنند. حضور سه روزه طبیعت گردان کشور در پارک ملی گلستان کریمی همچنین از برگزاری همایش طبیعت‌گردی در گلستان خبر داد و گفت: بعد از حضور ۱۰۰ تور گردان از سراسر کشور در «همایش تور گردانان کشور در گلستان» در دی‌ماه و عقد تفاهم‌نامه با چند مدیر تور در نمایشگاه بین‌المللی تهران، به‌زودی گلستان میزبان طبیعت گردان سراسر کشور خواهد بود. وی از برگزاری همایش سه‌روزه در پارک ملی گلستان با حضور طبیعت گردان خبر داد و افزود: در این همایش که از ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه برگزار می‌شود ۵۰ طبیعت گرد و کارشناسان حوزه طبیعت و گردشگری کشور حضور می‌یابند. به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان، هدف اصلی از برگزاری همایش طبیعت گردان در گلستان، معرفی جاذبه‌های اکو توریسم گلستان در آستانه عید نوروز است. گنبدکاووس و بندر ترکمن میزبان طرح ملی نوروز گاه کریمی همچنین از میزبانی و اجرای طرح ملی نوروز گاه در شهرستان گنبدکاووس و بندر ترکمن از ۲۴ تا ۲۸ اسفند خبر داد و اظهار کرد: این طرح باهدف احیاء رسوم و سنن و آداب فراموش‌شده و کمتر پرداخته‌شده استان، برگزار می‌شود.  

  وی بابیان اینکه استان گلستان ثابت کرده میزبان خوبی برای مردم ایران در ایام نوروز است، ادامه داد: این طرح به‌منظور برجسته کردن شهرستان‌های گنبدکاووس و بندر ترکمن در کنار سایر شهرستان‌ها در برگزاری آئین‌های نوروزی و بهره‌مندی از ظرفیت و توان آن برگزار می‌شود. کریمی تصریح کرد: طرح ملی نوروز گاه در شهرستان گنبدکاووس در جوار برج جهانی قابوس با برپایی ۱۰۰ غرفه نمایشگاهی، اجراهای موسیقی و آئینی، آذری، سیستانی و برپایی آلاچیق برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بندر ترکمن نیز طرح ملی نوروز گاه کنار ساحل دریا با برپایی ۴۰ غرفه صنایع‌دستی، لوازم نوروز، اجرای برنامه‌های آئینی، آلاچیق ترکمن، نوروز خوانی، خیمه‌شب‌بازی و تئاتر خیابانی برگزار می‌شود. کریمی بابیان اینکه گلستان ثابت کرده که میزبان خوبی برای گردشگران و مردم ایران‌زمین در نوروز است، اظهار امیدواری کرد: امسال نیز میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی باشیم و با تأمین رضایت سازمان مرکزی، مسئولیت‌های سنگین‌تری را نیز در آینده بر عهده بگیریم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن