تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 3درصدی مرگ‌های حوادث رانندگی در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کاهش 3درصدی مرگ‌های حوادث رانندگی در کشور رئیس سازمان پزشکی قانونی از کاهش سه درصدی آمار جانباختگان حوادث رانندگی در 10 ماهه امسال خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۹ اسفند ساعت 13:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، احمد شجاعی در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 14 هزار و 140 مورد فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در کشور داشته ایم، گفت: از این تعداد 3750 نفر در معابر درون شهری و 9296 نفر در معابربرون شهری جان خود را از دست دادند. همچنین 1030 نفر در معابر روستایی و 64 تن دیگر نیز در نقاط نامعلوم کشته شدند. رئیس سازمان پزشکی قانونی همچنین با بیان اینکه سه استان فارس، خراسان رضوی و تهران به ترتیب دارای بیشترین آمار جان باختگان حوادث رانندگی هستند، گفت: در 10 ماهه امسال به ترتیب در این سه استان 1173 نفر، 1151 نفر و 1003 نفر جان خود را از دست داده‌اند. وی افزود: در مدت 10 ماهه امسال 267 هزار و 325 نفر مصدوم شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایشی دو درصدی را نشان می‌دهد. در دی ماه امسال نیز 1051 نفر در حوادث رانندگی کشته شدند که در مقایسه با 1110 نفری که در مدت مشابه سال قبل جان خود را از دست داده‌اند از کاهشی 5.3 درصدی حکایت دارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن