تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804610753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان در جایگاه نخست کشور کاهش تلفات جاده ای


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خوزستان در جایگاه نخست کشور کاهش تلفات جاده ای
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه خوزستان حائز رتبه اول کشور در خصوص کاهش تلفات جاده ای شد، گفت: با این وجود هنوز در این زمینه در ابتدای راه قرار داریم و اقدامات بسیار بیشتری را باید انجام دهیم.
 احمد سیاحی در جلسه کمیسیون ایمنی راه ها اظهار کرد: معاون عمرانی وزیر کشور از اقداماتی که خوزستان در راستای کاهش چشمگیر تلفات جاده ای انجام داد، سوالاتی پرسید و راهکارهای خوزستان در این خصوص حتما در گردهمایی معاونان عمرانی سراسر کشور مطرح می شود.
وی افزود: با وجود اینکه اقدامات تمام دستگاه های مرتبط با بخش راه منجر به کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای شده، اما واقعیت این است که باید موثرترین دستگاه در این زمینه شناسایی شود و پس از اداره کل راه و شهرسازی استان انتظار دارم تا دستگاهی که دارای بیشترین تأثیرگذاری در این خصوص بوده، مشخص شود.
وی عنوان کرد: با وجود کاهش آمار تلفات جاده ای خوزستان به یک چهارم آمار سال گذشته، معتقدیم هنوز در آغاز راه قرار داریم و باید پیگیر کاهش بیشتر و بیشتر این تلفات باشیم.
معاون عمرانی استاندار خوزستان، بر بهسازی بیشتر جاده ها به منظور ارائه بهتر خدمات در ایام نوروز تأکید و بیان کرد: در رابطه با مهمانان نوروزی و راهیان نور تمام بخش های مرتبط با راه ها، باید وظایف و تعهدات خود را انجام دهند.
همچنین در ادامه این جلسه منوچهر رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تاکنون شش جلسه کمیسیون ایمنی راه ها با 35 مصوبه تشکیل شده که تعداد 30 مصوبه از آن اجرایی شده است؛ همچنین وزارت راه و شهرسازی کشور بر اساس سه معیار مدیریت جلسات، تعیین عملکرد کمیسیون و گزارشات حوادث، استان ها را به سه سطح عالی، متوسط و ضعیف تقسیم بندی می کند که خوزستان حائز درجه عالی در این خصوص شده است.
وی با بیان اینکه این جلسه آخرین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها در سال جاری است، تصریح کرد: من خواستار استمرار این جلسات به صورت منظم در سال آتی هستم و همچنین مصوبات جلسات قبلی به طور جدی پیگیری و اجرایی می شود.
رحمانی عنوان کرد: در کوتاه مدت و در آستانه ایام نوروز طرح هایی پیشنهاد دادیم که ان شاءالله مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی با هماهنگی آن ها را انجام می دهد و برای بلندمدت هم برنامه ریزی هایی انجام شده است تا به کمک اداره کل حمل و نقل پایانه های استان و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان مشکلات مربوط در این بخش مرتفع شوند و خدمات به صورت بهتری ارائه شود. 
وی در خصوص مصوبات سال گذشته بیان کرد: مصوباتی که با هم افزایی استانی اجرایی شده است، به نتیجه رسید و با حمایت های استانی در ماه جاری با حضور وزیر راه و استاندار بهره برداری از پروژه ها شامل 80 کیلومتر ریل، 100 کیلومتر جاده اصلی، 200 کیلومتر جاده روستایی و 6 هزار و 400 واحد مسکن مهر انجام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص پروژه 80 کیلومتر مسیر ریلی گفت: این پروژه بسیار سنگین بود که بدون حمایت های استانی امکانپذیر نبود و همچنین در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز استان در آغاز امر حدود 4 هزار نقطه مطرح شد که از این تعداد 399 نقطه به عنوان نقاط حادثه خیز مشخص شدند و مجدداً بر اساس فرمول کشوری 138 نقطه حادثه خیز در استان معرفی شد که باید در این خصوص به مرکز گزارش داده شود.
رحمانی اظهار کرد: اکنون در دنیا در خصوص عملکرد راه و جاده ها 5 معیار آموزش، کنترل پلیس، عملکرد اورژانس، مهندسی راه ها و مهندسی خودرو در نظر گرفته می شود و بر این اساس قراردادی با دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد کردیم تا مشخص شود که در هر زمینه باید چه اقداماتی را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: تمام اقدامات لازم در ایام نوروزی حتما انجام خواهد شد و در خصوص توقیف یک ماهه وانت بارهایی که در ایام نوروزی اقدام به حمل مسافر می کنند، حتما پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد و با وجود امکانات موجود و تنگناهای مالی که داریم تمام اقدمات لازم را انجام خواهیم داد تا ان شاءالله به بهترین شکل خدمات رسانی را انجام دهیم.
همچنین در ادامه این جلسه علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: هر سال طبق روال مصوباتی در مرکز با توجه به پتاانسیل های هر استان به ستادهای استانی ابلاغ می شود و ما گاهاً با اعمال تغییراتی این مصوبات را اجرایی می کنیم.
وی تصریح کرد: در سال 95، 36 پایگاه سیار و دائمی پیش بینی شده است تا به کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی خدمات مربوط به امداد و نجات را ارائه دهیم و همچنین در حوزه جوانان حدود 2000 داوطلب در سطح استان در خصوص خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و کمک به برپایی چادرها و سایر بخش ها به کار گرفته میشوند و امیدواریم که در سال آتی هم بتوانیم مانند هر سال وظایفی که بر عهده ما است را به صورت موفقیت آمیز اجرا کنیم.







تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن