تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نوشیدنی ساده و طبیعی برای ترک سیگار + روش تهیه


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: اکنون که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم وقت آن رسیده تا عادت های نادرست را نیز در همین سال کهنه جا بگذاریم و به سال جدید سلام کنیم. سیگار کشیدن نیز یکی از همین عادت های نادرستی است که بهتر است هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید.

یک نوشیدنی ساده و طبیعی برای ترک سیگار + روش تهیه
ترک سیگاردرست است که ترک سیگار کار چندان ساده ای نیست. اما کافی است اراده کنید و اطرافیانتان کمی هوایتان را داشته باشند. باید مقابله با اضطراب ناشی از سندرم ترک را یاد بگیرید. خیلی از سیگاری ها برای ترک این عادت بد به سراغ روش های متعددی می روند. هر شیوه ای که انتخاب کرده باشید نیاز به روش های تکمیلی نیز خواهید داشت. روش هایی برای فراموشی کامل سیگار و کاهش علائم سندرم ترک. در این مطلب شما را با یک نوشیدنی ساده و طبیعی آشنا می کنیم که از سبزیجات معطر و میوه ها تهیه می شود و شما را در جهت ترک سیگار یاری می رساند. لطفاً با ما همراه باشید.
3 قانون اساسی ترک سیگار
احتمالاً تاکنون تلاش زیادی برای ترک سیگار کرده اید اما بی نتیجه بوده است. واقعیت این است که اگر آگاهی کافی نسبت به ترک و مراحل بعد از آن نداشته باشید تلاشتان بی ثمر خواهد بود. بهترین کار این است که در خصوص مراحل ترک سیگار و قوانین آن بیشتر آشنا شوید:
تمرکزتان را روی روزهای اول بگذارید
بهترین شیوه ی موفقیت با مدت زمان کوتاه شروع می شود. یعنی این که تصمیم بگیرید در 24 ساعت بعدی لب به سیگار نزنید. سپس آرام آرام پیش روید. تمرکزتان را روی «اکنون و اینجا» بگذارید. یعنی همین حالا و همین امروز سیگار نکشید. برنامه ی اصلی ترک کامل سیگار است بنابراین روی هدف های کوتاه مدت تمرکز کنید.
محرک ها را تحت کنترل بگیرید
هر آنچه شما را به سمت آتش زدن سیگار می کشاند را کنترل کنید. برخی مواقع در طول روز میل به سیگار افزایش می یابد مانند صبح بعد از بیدار شدن، حین قهوه خوردن، در طول زمان استراحت محیط کار و زمانی که در کنار افراد سیگاری دیگر هستید. در واقع دومین قانون ترک سیگار این است که خودتان را از عوامل محرک دور نگه دارید.
این نوشیدنی حاوی لیموترش و پرتقال است که جزو مرکبات سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها هستند و به تصفیه و پاکسازی بدن و به خصوص پاکسازی دستگاه تنفسی کمک می کنند. این ترکیبات مغذی در دفع نیکوتین از بدن و بهبود آسیب های ناشی از دود سیگار مؤثر هستند.
در زمان اوج ترک مراقب خود باشید
بین 3 تا 5 روز طول می کشد تا نیکوتن از بدن محو شود. در طول این مدت است که جدال با ترک بسیار مشکل و نفس گیر می شود. لازم است که در طول روز با استرس و بدخلقی و بی حوصلگی مقابله کنید. نیکوتین میزان سروتونین مغز را کنترل کرده و باعث آرامش می شود. زمانی که از این ماده ی خارجی که به آن عادت کرده اید بی بهره می شوید فاز عصبانیت و بی طاقتی شروع می شود. بنابراین لازم است که از شروع این فاز آگاه باشید و قدرت مقابله با آن را کسب کنید.
یک نوشیدنی طبیعی برای ترک سیگار
این نوشیدنی مناسب برای ترک سیگار حاوی عناصر طبیعی با خواص فوق العاده است که برای مقابله با علائم سندرم ترک مناسب است. با مصرف این نوشیدنی همچنین می توانید بدن را از شر نیکوتین خلاص کنید و کمبود ویتامین و مواد معدنی ناشی از مصرف سیگار را کاهش دهید. در واقع این نوشیدنی در هفته های نخست کمک زیادی به مقابله با علائم سندرم ترک می کند.
ترکیبات نوشیدنی ضد سیگار
لیموترش        1 عدد
پرتقال            1 عدد
هویج             1 عدد
پودر زنجبیل    1 قاشق چای خوری
جینسینگ      1 قاشق چای خوری
کشمش        15 دانه
آب                1 لیتر
یخ                3 قالب
خواص ترکیبات این نوشیدنی برای ترک سیگار
این نوشیدنی حاوی لیموترش و پرتقال است که جزو مرکبات سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها هستند و به تصفیه و پاکسازی بدن و به خصوص پاکسازی دستگاه تنفسی کمک می کنند. این ترکیبات مغذی در دفع نیکوتین از بدن و بهبود آسیب های ناشی از دود سیگار مؤثر هستند.
شما می توانید به این نوشیدن هویج نیز اضافه کنید تا اثرات ضدالتهابی و تصفیه کنندگی آن را افزایش دهد. این نوشیدنی همچنین به کاهش حالت اسیدی بدن کمک کرده و میزان گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد که این کار برای همه ی سیگاری ها و سیگاری های سابق اهمیت زیادی دارد. اعتیاد به نیکوتین باعث ایجاد آسیب های جدی به سلول ها و ارگان های بدن می شود.
باید بدانید که مصرف منظم کشمش برای احیای بدن و بهبود بافت ها مؤثر است. چون حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و رسوراتول ها می باشد.
علاوه بر این مصرف منظم جینسینگ باعث کنترل دوپامین مغز شده و با نیاز و میل به سیگار مقابله می کند. حتماً می دانید که دوپامین یک ناقل عصبی است و با افزایش اعتیاد به موادی مانند سیگار در ارتباط است.
این نوشیدنی طبیعی همچنین حاوی میزان کمی زنجبیل نیز می باشد. این ریشه ی درمانی با سندرم ترک مقابله می کند و باعث تحریک گوارش و کاهش اضطراب، حالت تهوع، استفراغ و غیره می شود.
روش تهیه و استفاده
ابتدا آب پرتقال و آب لیموترش را بگیرید. پوست لیموترش را بگیرید و آن را کاملاً شسته و خرد کنید. سپس آب هویج را بگیرید. داخل همزن آب پرتقال، آب لیموترش، آب هویج، جینسینگ، زنجبیل و کشمش را میکس کنید. یک لیتر آب را افزوده و هم بزنید تا مواد کاملاً مخلوط شوند.
این نوشیدنی خوشمزه و خوش طعم است و در کاهش عوارض اولیه ی ترک سیگار به شما کمک می کند. می توانید پوست لیموترش و یخ را نیز به نوشیدنی تان اضافه کنید.
اگر در طول روز از این نوشیدنی درمانگر میل کنید بدنتان زودتر احیا شده و مجاری تنفسی تان پاکسازی می شوند. علاوه بر این راحت تر می توانید با سندرم ترک مقابله کنید. در واقع نوشیدنی مورد نظر یک مکمل ساده و طبیعی برای ترک سیگار محسوب می شود.تبیاناخبار مرتبط :نکات تغذیه ‌ای در ترک سیگارموثرترين روشهاي ترك سيگار براي آقايانمواد غذايي مفيد براي ترك سيگار


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


لباس مجلسی های زیبای زنانه + تصاویر


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن

پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی مدافع بارسلونا و نامزدش در پاریس + عکس سحر قریشی و بهاره رهنما در یک سالن زیبایی!+عکس دیدار زن 106 ساله با ستاره بایرن مونیخ + عکس واکنش مصطفی زمانی به درگذشت سلحشور!+عکس گردش بازیکن ملی‌پوش و همسرش + عکس حضور آزاده نامداری در انتخابات+عکس عکس جدید هدیه تهرانی در 43 سالگی در صفحه فیسبوک! ظاهر متفاوت بهنوش طباطبایی با چادر !+عکس خوشگذرانی کفاشیان در سوئیس! + عکس شهرام محمودی و محمد موسوی در حال رای دادن + عکس سلفی مجریان شبکه خبر در روز انتخابات+ عکس ستاره اسکندری پای صندوق های رای+ عکس سلفی پای صندوق رای+عکس نماز جماعت در محل وقوع حمله انتحاری+تصاویر(+18) بازیکن ایرانی در بین 500 بازیکن مهم دنیا +عکس محمدرضا گلزار: همیشه دوستت دارم ای شهید +عکس فرج الله سلحشور که بود؟+تصاویر رأی مادر بر دوش فرزند+ عکس اخذ رأی در اتوبوس+عکس پست اینستاگرامی حاج مهدی سلحشور برای برادر فقیدش+عکس عیادت وزیر بهداشت از آیت الله واعظ طبسی+ عکس فرش قرمز مراسم اسکار 2016 +عکس چهره متفاوت بهرام رادان در صف رای+عکس صفحه انتخابات شناسنامه بازیگر معروف پر شد+عکس علی دایی پای صندوق رای+ عکس گزارش رویترز از انتخابات ایران+ عکس رأی نویسی جالب شرکت‌کنندگان در انتخابات+ عکس صفحه اول روزنامه‌های شنبه صبح خبری نیک صالحی 94/12/8 احمدی نژاد و بقایی در صف رای دادن(عکس)
آخرین خبرها غذای تنوری بخورید و سالم بمانید! خوردن جگر در بارداری! چرا نتایج انتخابات خبرگان تهران اعلام نمی شود؟ حواشی انتخابات از رقص و پایکوپی در ستاد انتخاباتی تا...!! پیام توییتری موگرینی درباره انتخابات ایران قیمت طلا، سکه وارز، شنبه ۸ اسفند ۹۴ سلحشور با دست پر از دنیا رفت!! کاخ سفید: پوتین نیاز به مراجعه به روان‌پزشک دارد چند درصد از ایرانی ها در انتخابات شرکت کردند؟ آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ طبسی متاسفم که در زمان بیماری، نتوانستم به عیادت سلحشور بروم! پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت فرج الله سلحشور جزئیات تشییع فرج الله سلحشور از زبان پسرش طرح تعابیر عجیب جنسی درباره سینمای ایران در برنامه زنده تلویزیون روحانی،هاشمی،امامی کاشانی و موحدی کرمانی در صدر منتخبان استان تهران فرج الله سلحشور درگذشت !! سفر هاشمی رفسنجانی به مشهد برای عیادت از واعظ طبسی سفر وزیر بهداشت به مشهد برای عیادت از واعظ طبسی مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟ آزادی قدیمی ترین زندانی زن زندان قزوین هیچ مدرکی به جز شناسنامه برای اخذ رأی قابل قبول نیست شهادت 3 بسیجی استان البرز در سوریه / پیکر یک شهید مفقود است بازیگر پیشکسوت: حالم خیلی خوب نیست لاین، واتس آپ و تانگو فیلتر می‌شوند واکنش به درخواست کروبی برای رای دادن ادعای مضحک رسانه غربی درباره زنان باحجاب شایع‌ترین دلیل مرگ ایرانی ها برخورد یگان‌ ویژه با هنجارشکنان انتخاباتی آیا مدارس در روز شنبه تعطیل است؟ آیا چشم زخم واقعیت دارد؟



گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !



شنبه 8 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن