تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دیار خمینی کبیر رنگ حماسه گرفت / حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای
دیار خمینی کبیر رنگ حماسه گرفت / حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای
مردم و مسئولان استان شهیدپرور مرکزی مانند حماسه‌آفرینان ایران اسلامی در جای جای این مرز پرگوهر، برای خلق حماسه‌ای دیگر به پای صندوق‌های رای آمدند.

خبرگزاری فارس: دیار خمینی کبیر رنگ حماسه گرفت / حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، با آغاز رسمی کار اخذ رای در ساعت هشت صبح، شعب اخذ رای در سراسر استان مرکزی شاهد حضور پرشور مردمی بود که با در دست داشتن شناسنامه‌های خود آمده بودند تا وفاداری خود به نظام را به اثبات رسانده و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران عزیز بیفزایند. مردم غیرتمند دیار آفتاب با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای لبیک جانانه‌ای به فرمایش‌های مقام معظم رهبری داده و بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانند. قشرهای مختلف مردم با حضوری گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای شعور و درک بالای سیاسی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

مردم ولایی شهرهای مختلف استان مرکزی آمده‌اند تا بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که ملت ایران همچنان وفادار به انقلاب، امام (ره) و شهدا بوده و دشمنان نمی‌توانند برای سرنوشت آنان تعیین تکلیف کنند. گذشت ساعت برای هیچ یک از مردم همیشه در صحنه استان مرکزی معنایی ندارد، آنچه در این ساعات و لحظات برای آنها مهم است لبیک به دعوت رهبر انقلاب و ادای وظیفه شرعی است. مردم انقلابی استان مرکزی امروز با برپایی جشن حضور در جای جای این استان حماسه‌ای مثال‌زدنی خلق کرده و بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی پرچم‌دار دموکراسی در جهان است.

مادری که فرزند معلولش را به همراه خود به شعبه اخذ رای آورده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تاکنون در همه انتخابات‌ها حضور داشتم و امروز نیز آمده‌ام تا رای خود را همچون تیری بر قلب دشمنان وارد کنم. زهرا معصومی افزود: این کشور برای من و فرزندانم است و هیچ‌گاه اجازه نخواهم داد دشمنان برای سرنوشت میهنم تصمیم‌گیری کنند. وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی در کمال امنیت به سر می‌برد و مشکلاتی که در کشورهایی چون عراق و سوریه وجود دارد، در این کشور وجود ندارد به واسطه حماسه‌هایی است که ملت ایران در عرصه‌های مختلف خلق کرده و ثابت کرده‌اند که برای کشور جان خود را فدا می‌کنند.  الهام عرفانی‌فر که امسال دومین حضور در انتخابات را تجربه می‌کند، بیان داشت: بسیار خوشحالم که به عنوان یک جوان می‌توانم برای کشورم تصمیم‌گیری کنم و به عنوان یک جوان ایرانی به خود می‌بالم. وی اظهار کرد: امیدوارم کسانی که به عنوان منتخب مردم راهی خانه ملت می‌شوند تمام سعی و تلاش خود را برای ساختن ایرانی سربلند و عزت‌مند به کار بسته و مشکلات اشتغال و ازدواج و معیشت مردم را حل و فصل کنند.

یکی دیگر از شهروندان اراکی نیز گفت: انتخابات ایران اسلامی همواره مورد توجه دوستان و دشمنان بوده و این توجه به واسطه حضور مردم در صحنه است. رضا حسینی اظهار کرد: همان‌طور که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم، حضور در انتخابات را نیز وظیفه شرعی خود دانسته و از نخستین ساعت رأی‌گیری با در دست داشتن شناسنامه به شعبه اخذ رای مراجعه کردم تا رای خود را به صندوق بیندازیم. وی بیان داشت: از افرادی که به عنوان منتخب مردم راهی مجلس می‌شوند انتظار دارم با پرهیز از باند بازی و حزب بازی به جای اینکه به فکر زراندوزی خود باشند، برای پیشرفت و عمران ایران اسلامی تلاش کنند. یکی از معلمان بازنشسته اراکی نیز گفت: کسانی که در این انتخابات موفق به کسب حداکثر آرا می‌شوند باید بدانند نمایندگی مردم در مجلس موقعیت و قدرت نیست، بلکه وظیفه‌ای شرعی است که برای هر لحظه آن باید در قیامت پاسخگو بود. حمید رضا فراهانی افزود: به عنوان یک ایرانی به خود می‌بالم که مسئولین کشور را با رای و نظر خود انتخاب می‌کنم و امیدوارم نمایندگان مجلس قدرشناس این حضورها بوده و وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 47 هزار و 670 نفر در استان مرکزی واجد شرایط رای دادن هستند که 55 هزار نفر از بین افراد واجد شرایط رای اولی می‌باشند. در انتخابات مجلس شورای اسلامی 344 نفر در استان مرکزی ثبت نام کردند که در پایان از مجموع این 344  بالغ بر 147 نفر در صحنه انتخابات باقی ماندند. به گزارش فارس، استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را تصاحب خواهد کرد.

94/12/07 - 14:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن