تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803868377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از حضور پرشور مردم در شهرستان‌های مختلف استان البرز برگ زرین دیگری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ورق خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از حضور پرشور مردم در شهرستان‌های مختلف استان البرز
برگ زرین دیگری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ورق خورد
همزمان با هفتم اسفند ماه و زمان برگزاری انتخابات در سراسر کشور مردم همیشه در صحنه استان البرز نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ورق زدند.

خبرگزاری فارس: برگ زرین دیگری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ورق خورد



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مردم همیشه در صحنه استان البرز امروز نیز با حضور پرشور خود در انتخابات مهری بر تأیید این نظام مقدس زدند و دشمنان را ناامید کردند.
مردم ولایی استان البرز با حضور خود در صحنه انتخابات بار دیگر ولایتمداری و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و با انگشتان سبابه خود بار دیگر مهر تأییدی را بر آرمان‌های این نظام مقدس زدند.
بیعت با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم از دیگر اهداف این حضور پرشور است.
محمدتقی ایرانی رئیس حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و به ویژه مردم کرج بار دیگر نشان دادند که حافظ خون شهدا و آرمان‌هایشان هستند و هرگز پشت رهبری را رها نخواهند کرد.
وی افزود: امروز به همه جهانیان ثابت شد که یاوه‌های دشمنان هیچ تأثیری بر مردم ایران نداشته و آنان همچنان پیرو ولایت و آرمان‌های این نظام هستند.
فرماندار کرج با بیان اینکه تمامی بسترهای لازم برای حضوری پرشور در صحنه انتخابات فراهم شده است خاطرنشان کرد: تمهیدات پیش‌بینی شده برای برگزاری این انتخابات امروز به ثمر نشست و مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات برگ زرین دیگری را در افتخارات کشور به ثبت رساندند.
ایرانی با اشاره به اینکه 852 شعبه مجموع شعب اخذ رأی ثابت و سیار حوزه انتخابیه شهرستان کرج، اشتهارد و آسارا است تأکید کرد: 285 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت نیز در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد است. وی تعداد واجدین شرایط رای دادن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور را یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر عنوان کرد. *سیل خروشان مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در انتخابات
در این راستا مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ،‌ نظرآباد و طالقان نیز برای حضور در انتخابات با تشکیل صفوف به هم فشرده بار دیگر اتحاد و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
حضور مردم این سه شهرستان استان البرز نیز نشان دهنده مهر تأییدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در این راستا رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در هفت اسفند از آغازین دقایق برگزاری انتخابات حضوری پرشور داشته و هر لحظه به این حضور افزوده می‌شود.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: از مردم درخواست داریم در همان زمان تعیین شده برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شده و آرای خود به صندوق بیندازند و از موکول کردن این مهم به لحظات آخر بپرهیزند.
وی با بیان اینکه در شهرستان ساوجبلاغ 138 صندوق اخذ رأی فعال شده است افزود: در مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان 84 صندوق و در بخش چندار و چهارباغ این شهرستان به ترتیب 20 و 34 صندوق آماده دریافت آرای مردم است. رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، ‌نظرآباد و طالقان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حوزه فرعی نظرآباد نیز 78 صندوق و در بخش تنکامان 20 صندوق فعال است ادامه داد: در شهرستان طالقان و  در بخش مرکزی 27 صندوق و در حوزه فرعی بالا طالقان 22 صندوق آماده دریافت آرای مورد نظر است.


94/12/07 - 12:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن