تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814579540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعیه شماره۲۵، ۲۶ و ۲۷ ستاد انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اطلاعیه شماره۲۵، ۲۶ و ۲۷ ستاد انتخابات


ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اطلاعیه خود را صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ستاد انتخابات وزارات کشور در اطلاعیه شماره 25 خود  اعلام کرد کسانی که سواد نوشتن ندارند باید همراه با یک فرد مطمئن در شعبه رای گری حاضر شوند. متن اطلاعیه شماره 25 ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل می باشد.
به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می رساند که برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود، با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ رأی بنویسند و سپس آن را به صندوق رأی بیندازند.
ضمناً مسئولین شعب ، اعم از اعضاء شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظرین شورای نگهبان، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برایرأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.   در اطلاعیه شماره 26 نیز تاکید شده نحوه اخذ رای در صندوق های سیار هیچ تفاوتی با صندوق های ثابت ندارد و همان مراحل قید شده باید انجام شود. در اطلاعیه شماره 27 هم آمده است از آنجا که هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای شرکت کنندگان در انتخابات سراسر کشور وجود ندارد، مردم می توانند به هر شعبه ای که خواستند مراجعه کنند.  


جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن