تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804529434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت هر اونس طلا در سطح بیش از 1200 دلار باقی ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رویترز: قیمت هر اونس طلا در سطح بیش از 1200 دلار باقی ماند خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، قیمت هر اونس فلز زرد روز چهارشنبه در سطح بیش از یک هزار و 200 دلار باقی ماند و افزایش قابل ملاحظه دیروز (سه شنبه) خود را حفظ کرد، زیرا ریسک گریزی در بازار سبب افت شاخص بازارهای سهام شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۵ اسفند ساعت 14:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا رویترز اعلام کرد کاهش خطرپذیری سرمایه گذاران و روی برگرداندن آنها از سهام به عنوان یک دارایی ریسک دار، موجب افزایش تقاضای طلا به عنوان یک دارایی ایمن و بی خطر می شود.
پس از آنکه رشد به وجود آمده در قیمت های نفت به دلیل کنار گذاشته شدن پیشنهاد کاهش تولید نفت اوپک از سوی عربستان سعودی از بین رفت، ارزش سهام شرکت های آسیایی کاهش پیدا کرد.
به گزارش ایرنا، «علی النعیمی» وزیر نفت عربستان سعودی دیروز (سه شنبه) گفت: کاهش هماهنگ تولید از سوی کشورهای اوپک و غیر اوپک اتفاق نخواهد افتاد زیرا برخی کشورها قصد افزایش صادرات دارند.
«بیژن زنگنه» وزیر نفت کشورمان دیروز اظهار داشت: برخی همسایگان تولید خود را به 10 میلیون بشکه در روز رسانده اند و اکنون می گویند باید همه با هم تولید خود را در سطح ماه ژانویه ثابت نگه داریم. در حالی که آنها می خواهند تولید خود را در سطح 10 میلیون بشکه در روز حفظ کنند، ما باید آن را در سطح یک میلیون بشکه در روز نگه داریم و این یک پیشنهاد خنده دار است.
رویترز افزود، شاخص دلار که تغییرات نرخ برابری دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی شامل یورو، ین ژاپن، دلار کانادا، فرانک سوئیس، کرون نروژ و پوند انگلیس را ثبت می کند، امروز با 24 درصد افزایش به 97.74 رسید.
با افزایش نرخ برابری دلار در برابر سایر ارزها، قیمت کالاهایی که بر اساس دلار ارزش گذاری می شوند کاهش می یابد زیرا فلز زرد برای خریداران سایر کشورها گران تر می شود و تقاضای آن کاهش می یابد.
قیمت تحویل فوری طلا در بازار لندن پس از افزایش 1.5 درصدی دیروز، در ساعت 06:59 روز چهارشنبه به وقت گرینویچ با یک کاهش جزئی به یک هزار و 225 دلار و 60 سنت رسید.
«جیمز استیل» تحلیلگر بانک اچ.اس.بی.سی انگلیس گفت: توانایی طلا برای ماندن در قیمت های بیش از یک هزار و 200 دلار زیاد است. هرچه طلا مدت بیشتری بتواند این توانایی را حفظ کند، پایه قیمتی محکمتری می تواند برای خود بسازد.
وی ادامه داد: ما معتقدیم تا مادامی که تقاضای طلای صندوق های سرمایه گذاری اوراق بهادار با پشتوانه طلا افزایش یابد، روند صعودی قیمت طلا ادامه خواهد داشت.
جریان ورود سرمایه به صندوق های سرمایه گذاری اوراق بهادار با پشتوانه طلا نشان می دهد، سرمایه گذاران پول های خود را صرف خرید طلا می کنند.
دارایی طلای صندوق سرمایه گذاری اس.پی.دی.آر که بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری اوراق بهادار با پشتوانه طلا در جهان است به بالاترین سطح خود از مارس 2015 رسیده است.
دوشنبه گذشته دارایی طلای صندوق یاد شده با 2.64 درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به 752 تن و 290 کیلوگرم رسید که بیشترین مقدار از مارس 2015 (اسفند 1393) است.
قیمت طلا از ابتدای سال 2016 تاکنون 16 درصد افزایش یافته و فلز زرد را به یکی از دارایی هایی تبدیل کرده است که امسال، بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده اند.
عامل این افزایش بها، نگرانی از کاهش رشد اقتصاد جهانی و فروش گسترده سهام شرکت ها است.
«جیسون سریسولا» تاجر شرکت ام.کی.اس آمریکا گفت: به لحاظ فنی، به نظر می رسد طلا قرار است رکورد یک هزار و 240 دلار در هر اونس را که اخیرا تجربه کرده بود را بار دیگر تجربه کند و سپس به بالاترین سطح خود در یک سال گذشته، یعنی یک هزار و 260 دلار در هر اونس برسد.
گمانه زنی ها در مورد اینکه بانک مرکزی آمریکا در سال 2016 اقدام به افزایش نرخ بهره نخواهد کرد نیز به بالا رفتن قیمت طلا در سال 2016 کمک کرده است.
بانک مرکزی آمریکا در دسامبر (آذر) گذشته برای نخستین بار در 10 سال اخیر، اقدام به افزایش نرخ بهره به 0.25 درصد کرد. این بانک با هدف تقویت اقتصاد آمریکا، سال ها نرخ بهره را نزدیک صفر نگه داشته بود.
در بازار لندن همچنین قیمت تحویل فوری نقره با 0.3 درصد کاهش به 15 دلار و 24 سنت، پلاتین با 0.7 درصد کاهش به 938 دلار و پالادیوم با یک افزایش جزیی به 798 دلار در هر اونس رسید.
در بازار بورس کالای امریکا، قیمت طلا با 0.3 درصد افزایش به یک هزار و 266 دلار و 20 سنت و نقره با اندکی افزایش به 15 دلار و 25 سنت در هر اونس رسید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن