تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: کلنگ احداث مسجد جامع روستای حکیم آباد فندرسک با حضور هیئت امنا مسجد، همیاران، اعضای شورا، شورا بهداشت و ورزش، معتمدین، بسیجیان و مردم روستا به زمین زده شد در حالی که جای مسئولین علی آبادی در ردیف اول خالی بود.
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ عضو هیئت امنا مسجد جامع روستا حکیم آباد فندرسک در پاسخ به این پرسش که احداث مسجد تا چه زمانی به طول می انجامد گفت: ساخت مسجد یک طرح مردمی است و تمامی هزینه ها با همکاری مردم روستا تأمین می شود و هیچ اداره و نهادی ما را حمایت نمی کند بنابراین زمان اتمام پروژه بستگی به کمک مردم دارد.
علی اکبر گیلک با بیان این که هزینه ساخت مسجد دویست و 50 میلیون تومان برآورد شده است تشریح کرد: هزینه ساخت مسجد با تقسیم بین 250 کارمند دولت و طایفه های روستا انجام می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: علت تخریب بنای مسجد قدیم و تصمیم بر ساخت مسجدی جدید بافت قدیم، استحکام پایین و نداشتن ظرفیت جمعیت روستا بود.
گیلک با اشاره به این که طرح و نقشه مسجد جامع توسط مهندسین جوان روستا طراحی شده و اجرایی می شود اذعان داشت: در نقشه با زیربنای یک هزار و پانصد و 50 متر مربع قسمت های مسجد، حسینیه، خانه خادم و روحانی، کتابخانه، کانون فرهنگ مسجد، آشپزخانه و سرویس بهداشتی طرح ریزی شده است.








خبرنگار افتخاری بسیج فاطمه گیلک
[ مشاهده متن کامل خبر کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر در خبرگزاری بسیج ]
کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر



کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر



کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر



کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر



کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر



کلنگ زنی مسجد جامع روستای حکیم آباد+تصاویر






سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن