تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات سه کوهنورد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نجات سه کوهنورد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، از نجات سه کوهنورد حادثه دیده که بر اثرکولاک وسرمای شدید برف در مسیرقله دماوند مسیرهای بازگشت را گم کرده بودند، خبر داد.
آفتاب : جمشید نیکزاد جمعه شب به خبرنگار ایرنا درآمل گفت: این سه کوهنورد اهل سنندج استان کردستان که قصدصعود زمستانه به قله دماوند را داشتند، با تماس به مرکزاطلاع رسانی جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند وبا حضور به موقع امدادگران پایگاه پلور و کهرود این جمعیت بعد ازحدود 7ساعت جستجوی آنان،آنان به پناهگاه فدراسیون کوهنوردی درشهر رینه منتقل شدند.


وی افزود: از این سه کوهنورد، یک نفر از آنان در پناهگاه سوم قله دماوند از صعود به قله منصرف و دو نفر دیگر اقدام به صعود می کنند.


رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه این دو کوهنورد درنزدیکی قله گرفتار تندباد شدید با سرعت بیش از90کیلومتربرساعت می شوند ودریک لحظه ازیکدیگر جدا می شوند، اضافه کرد: با این وجود هر دو کوهنورد از دو یال شمالی وجنوبی به سمت پایین قله حرکت می کنند که درمسیرهایی دامنه قله با مشاهده امدادگران جمعیت هلال احمر هدایت می شوند.


نیکزاد همچنین به امدادرسانی به 10نفر از سرنشینان دوخودروی سواری در مسیر روستایی ییلاقی وکوهستانی لاسم اشاره کرد وگفت: این افراد از شهرستان بابل قصد برگشت به جاده هراز را داشتند که براثر شدت برف وسرما گرفتار شدند ودرخواست کمک کردند.


وی اضافه کرد: خوشبختانه با حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر آمل و عوامل راهداری جاده هراز مسیر پوشیده از برف این روستا به سمت جاده هراز بازگشایی واین افراد از سرمازدگی نجات یافتند.











تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن