تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاس-ماشین‌سازی؛جدال سبزپوشان در همدان/سایه سنگین سقوط برپیکره پاس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
پاس-ماشین‌سازی؛جدال سبزپوشان در همدان/سایه سنگین سقوط برپیکره پاس

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 3560646 - شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
استانها > همدان

همدان-امروز تیم فوتبال پاس و ماشین‌سازی، سبزقباهای همدان و تبریز در ورزشگاه قدس همدان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا شاید با پیروزی پاس، اندکی سایه سنگین سقوط از پیکره این تیم رخت بندد. خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: تنور لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان امروز با انجام ۱۰ دیدار در شهرهای مختلف ایران داغ می‌شود و تیم‌های مدعی قهرمانی برای تثبیت خود و تیم پایین جدول برای فرار از سقوط به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لیگ دسته اول فوتبال کم‌کم به هفته‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود تا شاهد رقابت‌های بسیار زیبا و درعین‌حال نفس‌گیری باشیم که با حساس شدن این رقابت‌ها به‌طورقطع سازمان لیگ فوتبال کشورمان باید نظارت خود را بر بازی‌ها بیشتر کند. همچنین کمیته داوران در چینش داوران برای بازی‌های حساس که برای جدال صعود و سقوط انجام می‌شود از داوران باتجربه و در حد امکان لیگ برتری استفاده کند تا حقی از هیچ استان اجحاف نشود و سرمایه‌های یک استان با یک سوت اشتباه داور از بین نرود. نظارت بر تیم ها در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول بیشتر شود در این هفته‌ها بحث دوپینگ نیز به بحث‌های داغ لیگ دسته اول فوتبال ورود پیدا می‌کند که شاهد هستیم چندروز گذشته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی فوتبال کشورمان نوید نظارت ویژه به لیگ دسته اول فوتبال را داد تا شائبه دوپینگ بازیکنان و تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال به وجود نیاید. هر چه به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نزدیک‌تر می‌شویم نتایج بازی‌ها غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر از گذشته می‌شود و تیم‌ها برای از دست ندادن تک امتیازها جنگ‌های سختی را با یکدیگر ترتیب می‌دهند.

در هفته گذشته لیگ دسته اول فوتبال نیز نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی رقم خورد و تیم‌های مدعی قهرمانی برابر حریفان خود نتایج عجیبی رقم زدند و تیم صدرنشین ۵۲ امتیازی پیکان تهران برابر حریف تبریزی خود ماشین‌سازی با نتیجه یک‌بریک متوقف شد. فجر سپاسی شیراز تیم ۴۵ امتیازی و دوم جدول در اصفهان با نتیجه سنگین ۳ بر یک دیدار خود را به گیتی پسند واگذار کرد و شاگردان اکبر میثاقیان نیز در تیم خونه به خونه مازندران که با ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد با نتیجه ۲ بر یک برابر مس رفسنجان تن به شکست دادند. مس کرمان و شاگردان وینگو بگوویچ نیز برابر تیم نساجی مازندران شکست خوردند تا فرصت حضور در بین ۳ تیم ابتدای جدول را از دست بدهند. نتایج کسب‌شده در هفته گذشته به‌خوبی موید این ماجرا است که در هفته‌های پایانی حتی تیم‌های مدعی نیز به‌راحتی نمی‌توانند نتایج دلخواه خود را کسب کنند. پاس در خط حمله کمبود بازیکن دارد در قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال نیز نتایج عجیبی رقم خورد که دریکی از عجیب‌ترین نتایج این فصل پاس همدان در تهران برابر تیم فوتبال پارسه با ۵ گل گلباران شد و تلخ‌ترین و سنگین‌ترین شکست خود را رقم زد تا وضعیت این تیم به حالت قرمز تبدیل شود و سایه سنگین سقوط بیش از هرزمانی دیگر در این تیم حس شود.

همدانی‌ها تا این هفته بدترین تفاضل گل لیگ دسته اول فوتبال را در اختیار دارند و این تیم در خط دفاع با دریافت ۳۱ گل دفاع بسیار متزلزل و در خط حمله نیز با زدن تنها ۱۹ گل یکی از بدترین خط حمله‌های لیگ دسته اول فوتبال را در اختیار دارد. تیم فوتبال پاس همدان در ۶ بازی گذشته خود با سرمربیگری اکبر محمدی تنها دو گل، آن نیز بر روی نقطه پنالتی زده که در نوع خود بسیار جالب‌توجه است. این تیم با این سرمربیگری محمدی از ۶ بازی خود یک پیروزی برابر داماش گیلان ۴ شکست برابر تیم‌های فجر سپاسی شیراز، ایران جوان بوشهر، نساجی مازندران و پارسه تهران و یک تساوی بیرون از خانه نیز برابر نفت مسجدسلیمان کسب کرده‌ است. شکست ۵ بر صفر هفته گذشته پاسی‌ها برابر تیم پارسه تهران واکنش‌های بسیاری در محافل فوتبالی به دنبال داشت و به‌نوعی فوتبال همدان مورد تمسخر و تحقیر قرار گرفت و کار به‌جایی رسید که استاندار همدان که در قامت رئیس هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس نیز فعالیت می‌کند بر این نتیجه ورود پیدا و جلسه اضطراری در باشگاه پاس برگزار کند. مدافعان پاس برابر خط حمله آتشین ماشین‌سازی تبریز کار دشواری دارند پاسی‌ها در این هفته دیدار بسیار سخت و دشواری برابر تیم مدعی و قدرتمند ماشین‌سازی تبریز دارند چراکه تیم تبریزی از ۲۶ بازی گذشته خود ۱۰ پیروزی، ۱۱ تساوی و تنها ۵ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و با رده دوم جدول رده‌بندی تنها ۴ امتیاز فاصله دارد.

این تیم با ۴۱ گل زده برترین خط حمله لیگ دسته اول فوتبال را در اختیار دارد در این بازی دفاع بسیار ضعیف پاس کار بسیار دشواری را در برابر خط حمله آتشین ماشین‌سازی خواهد داشت و به‌طورقطع کوچک‌ترین غفلت برابر مهاجمان تبریزی کار پاس را در این بازی دشوار خواهد کرد. دیدار رفت این دو تیم در تبریز با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسیده بود و شاگردان رسول خطیبی به‌طورقطع برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز کامل بازی برابر تیم قعرنشین پاس صف‌آرایی خواهد کرد. همچنین تیم فوتبال پاس همدان در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارد و کادر فنی پاس به‌خوبی این موضوع را می‌دانند که یک امتیاز اصلاً دردی را از پاس دوا نخواهد کرد و پاس را یک‌قدم به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد و به‌طورقطع ترکیب پاس برای این دیدار هجومی خواهد. کادر فنی پاس در خط حمله به‌شدت کمبود بازیکن دارد و دست این تیم در خط حمله بسته است و این موضوع خیال بازیکنان ماشین‌سازی را از این بابت راحت و کار پاسی‌ها را بسیار دشوار می‌کند و باید ببینم تذکرات و وعده‌های مالی استاندار همدان چه تأثیری بر روی این دیدار و عملکرد کادر فنی و بازیکنان پاس خواهد گذاشت. در دیدارهای اخیر بیش از ۵۰ موقعیت گلزنی ازدست‌داده‌ایم سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به نقاط ضعف پاس در دیدارهای گذشته لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان در دیدارهای گذشته لیگ دسته اول فوتبال بیش از ۵۰ موقعیت گلزنی را ازدست‌داده‌اند. اکبر محمدی افزود: تیم فوتبال پاس همدان در خط حمله کمبود بازیکن دارد و نقطه‌ضعف اصلی ما در خط حمله و مشکل گلزنی این تیم است که امیدوار هستیم بتوانیم با جذب یک‌مهره قدرتمند در این پست این نقطه‌ضعف را پوشش دهیم.

وی بابیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف پاس انجام می‌دهیم، گفت: دیدارهای باقی‌مانده برای پاس حکم فینال را دارد و ما در دیدارهای باقی‌مانده محکوم‌به برد هستیم و تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت. سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: دربازی‌های گذشته اگر به عملکرد بازیکنان در زمین نگاه کنید ضعیف نبوده‌ایم. محمدی با اشاره به شکست سنگین پاس در هفته گذشته برابر پارسه تهران بیان کرد: در بازی پارسه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و براثر اتفاقات فوتبال شرایط طوری پیش رفت که در نهایت به نفع پارسه تمام شد. وی عنوان کرد: ما با فراموشی این شکست و بازیابی روحی بازیکنان به دیدار برابر ماشین‌سازی تمرکز می‌کنیم کمااینکه حمایت‌های استاندار فوتبال دوست همدان از این تیم بسیار قابل‌تقدیر است. گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان هم‌اکنون از ۲۶ دیدار با ۵ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۲ باخت و ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد. تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه یک اسفندماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز است. ‌









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن