تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804904586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در غوغای انتخابات حد خود را بشناسیم/ برخی برای انتخاب شدن پول‌های کلانی هزینه می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در غوغای انتخابات حد خود را بشناسیم/ برخی برای انتخاب شدن پول‌های کلانی هزینه می‌کنند
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در آستانه انتخابات، در محافل و مجالس غوغایی برپا می‌شود، وظیفه ماست که در مجالس سخنرانی‌ها و حتی در رسانه‌ها، حد خود را بشناسیم و در مسیر عدالت و رضایت خداوند حرکت کنیم.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه هیئت عمومی دیوان با اشاره به برخی آسیب‌هایی که در جامعه ما رواج یافته است، اظهار داشت: یکی از آسیب‌های امروز جامعه ما این است که صاحبان قدرت و مکنت، از قدرتی که دارند، در طریق حق و عدالت استفاده نمی‌کنند و گاه سخنانی می‌گویند که مصداق بی‌تقوایی و بی‌ایمانی است.


وی افزود: آن‌هایی که فکر و اندیشه در جامعه تزریق می‌کنند و سخنرانانی که از طریق رسانه‌های مختلف نماینده جناح‌های سیاسی هستند و به نوعی نقش تعیین کننده در افکار عمومی بر عهده دارند، اگر ایمان به مبداء و معاد دارند، باید بدانند که خداوند به آن‌ها اجازه سوء استفاده از این قدرت را نداده است.


رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ملت و کشور در این مقطع زمانی در آستانه دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار دارد، اضافه کرد: در آستانه انتخابات، در محافل و مجالس غوغایی برپا می‌شود، ما باید بدانیم که این عرصه و میدان، آزمونی است که خداوند پیش پای ما قرار داده و وظیفه ماست که در مجالس سخنرانی‌ها و حتی در رسانه‌ها، حد خود را بشناسیم و در مسیر عدالت و رضایت خداوند حرکت کنیم.


حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: ملت نیز باید برای انتخاب خود شاخص‌ها را ملاک قرار دهد و نسبت به پول‌های کلانی که برخی برای انتخاب شدن هزینه می‌کنند و برحق هم نیست، هوشیار باشد.


وی با اشاره به روایتی از حضرت امام محمد باقر(ع) به نقل از کتاب شریف کافی گفت: امام محمد باقر در بیان شاخص‌های شناخت مومن می‌فرمایند، «شاخص‌های شناخت مومن، این است که وقتی زمینه خوشحالی و شادمانی برایش فراهم می‌شود، این خوشحالی او را از مسیر حق خارج نمی‌کند و در گناه و باطل وارد نمی‌شود، زمانی که دچار غضب و ناراحتی هم می‌شود، این حالت او را از مسیر حق بیرون نمی‌کند، وقتی توانمندی پیدا کند نیز این قدرت و توانمندی او را وادار نمی‌کند که از مرز و حد خود خارج شود».


رئیس دیوان عدالت اداری بیان کرد: متاسفانه گاهی در جامعه افراد مسیر معکوس این سه شاخص را طی می‌کنند، در حالی که اگر این ویژگی‌ها در جامعه انسانی ما وجود داشته باشد، جامعه‌ای زیبا و عادلانه خواهیم داشت.





۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن