تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دیوان عدالت اداری: در غوغای انتخابات حد خود را بشناسیم/ برخی برای انتخاب شدن پول‌های کلانی هزینه می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دیوان عدالت اداری:
در غوغای انتخابات حد خود را بشناسیم/ برخی برای انتخاب شدن پول‌های کلانی هزینه می‌کنند
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در آستانه انتخابات، در محافل و مجالس غوغایی برپا می‌شود، وظیفه ماست که در مجالس سخنرانی‌ها و حتی در رسانه‌ها، حد خود را بشناسیم و در مسیر عدالت و رضایت خداوند حرکت کنیم.

خبرگزاری فارس: در غوغای انتخابات حد خود را بشناسیم/ برخی برای انتخاب شدن پول‌های کلانی هزینه می‌کنند



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در جلسه هیأت عمومی دیوان با اشاره به برخی آسیب‌هایی که در جامعه ما رواج یافته است، اظهار داشت: یکی از آسیب‌های امروز جامعه ما این است که صاحبان قدرت و مکنت، از قدرتی که دارند، در طریق حق و عدالت استفاده نمی‌کنند و گاه سخنانی می‌گویند که مصداق بی‌تقوایی و بی‌ایمانی است. وی افزود: آنهایی که فکر و اندیشه در جامعه تزریق می‌کنند و سخنرانانی که از طریق رسانه‌های مختلف نماینده جناح‌های سیاسی هستند و به نوعی نقش تعیین کننده در افکار عمومی بر عهده دارند، اگر ایمان به مبداء و معاد دارند، باید بدانند که خداوند به آنها اجازه سوء استفاده از این قدرت را نداده است. رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ملت و کشور در این مقطع زمانی در آستانه دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار دارد، اضافه کرد: در آستانه انتخابات، در محافل و مجالس غوغایی برپا می‌شود، ما باید بدانیم که این عرصه و میدان، آزمونی است که خداوند پیش پای ما قرار داده و وظیفه ماست که در مجالس سخنرانی‌ها و حتی در رسانه‌ها، حد خود را بشناسیم و در مسیر عدالت و رضایت خداوند حرکت کنیم. حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری خاطر نشان کرد: ملت نیز باید برای انتخاب خود شاخص‌ها را ملاک قرار دهد و نسبت به پول‌های کلانی که برخی برای انتخاب شدن هزینه می‌کنند و برحق هم نیست، هوشیار باشد. وی با اشاره به روایتی از حضرت امام محمد باقر(ع) به نقل از کتاب شریف کافی گفت: امام محمد باقر در بیان شاخص‌های شناخت مومن می‌فرمایند، «شاخص‌های شناخت مومن، این است که وقتی زمینه خوشحالی و شادمانی برایش فراهم می‌شود، این خوشحالی او را از مسیر حق خارج نمی‌کند و در گناه و باطل وارد نمی‌شود، زمانی که دچار عضب و ناراحتی هم می‌شود، این حالت او را از مسیر حق بیرون نمی‌کند، وقتی توانمندی پیدا کند نیز این قدرت و توانمندی او را وادار نمی‌کند که از مرز و حد خود خارج شود». رئیس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: متاسفانه گاهی در جامعه افراد مسیر معکوس این سه شاخص را طی می‌کنند، در حالی که اگر این ویژگی‌ها در جامعه انسانی ما وجود داشته باشد، جامعه‌ای زیبا و عادلانه خواهیم داشت.

94/11/28 - 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن