تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806435336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رساله‌اي در باب مناقشات نعمت‌زاده و حجتي و جهانگيري !


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رساله‌اي در باب مناقشات نعمت‌زاده و حجتي و جهانگيري !
بعضي وقت‌ها بعضي از آدم‌ها يك كارهايي مي‌كنند و در مورد كارهاي نكرده‌شان يك چيزهايي مي‌گويند كه در مورد آن چيزها محل مناقشه است و دست آخر بايد يكي فدا شود.
نویسنده : اولاد آدم 
بعضي وقت‌ها بعضي از آدم‌ها يك كارهايي مي‌كنند و در مورد كارهاي نكرده‌شان يك چيزهايي مي‌گويند كه در مورد آن چيزها محل مناقشه است و دست آخر بايد يكي فدا شود. نگوييد كه باز دارم به هواي نسخه پيچيدن، مي‌پيچمتان! اصلاً اينطور نيست. اصلاً بگذاريد با زدن چند ده مثال روحتان را قرين شادي و رحمت كنم. اصلاً فكر كنيد اين هم يك نوع بشارت است كه شما را دچار انبساط خواطر در عوالم مختلفه مي‌كند. مي‌دانم كه مي‌گوييد حالا كو تا آخر زمستان؟ اولاد جان بيا و به جاي چند ده مثال، با يكي دو مثال كاممان را شيرين كن تا امروز را هم با ياد و نام تو به شب برسانيم و اين چرخه ستون عقبگرد را فعلاً نچرخان تا فردا كه شايد بيايي و باز بچرخاني‌اش!
مناقشه اول: راويان اخبار و طوطيان بشارت‌دهنده شيرين گفتار آورده‌اند كه نايب رئيس اتحاديه باغداران از پر شدن بازار ميوه‌ از ميوه‌هاي تابستانه قاچاق مكدر شده و گفته: انواع ميوه‌هاي تابستانه از نيم‌كره‌جنوبي زمين و دورترين نقاط به صورت رسمي به كشور قاچاق شده كه با قيمت‌هاي نجومي فروخته مي‌شوند و كسي هم پاسخگو نيست. او پا را از گليم خود جلوتر نگذاشته و ادامه داده كه بازار ميوه و ميدان‌هاي مركزي كه عرضه كننده انواع ميوه به صورت عمده‌فروشي به سراسر كشور هستند مملو از ميوه‌هاي تابستانه‌اي مانند هلو، شليل، پيتايا (ميوه اژدها)، آلو، زردآلو، انگور، گيلاس، آلبالو، انبه، آووكادو، پرتقال و نارنگي شده‌اند كه از طريق مبادي رسمي و با امكاناتي مجهز به كشور قاچاق شده‌اند. او حتي جرئت به خرج داده و گفته اين ميوه‌هايي كه به صورت قاچاق آمده‌اند، تابستانه هستند و قدرت ماندگاري زيادي در شرايط نامطلوب را ندارند؛ بنابراين نمي‌توانند در قالب واردات غير رسمي و از كوره‌راه‌ها و به وسيله كوله‌برها يا اسب و قاطر وارد شده باشند و مطمئناً اين ميوه‌ها كه از نيم كره‌ ديگر زمين و كشورهايي مانند شيلي، اكوادور و غيره آمده‌اند با بهترين امكانات حمل و نقل و سردخانه‌اي هوايي مجهز بوده‌اند.
مي‌بينيد چه چيزها در مورد چه كارها مي‌گويند! كم مانده است كه بگويند ميوه‌هاي قاچاق هم ضميمه قرارداد محرمانه خريد ايرباس‌ها بوده كه آورده‌اند. بايد يكي پيدا بشود و حال نامبرده را بگيرد. يعني بايد مناقشه‌اي راه انداخت كه آن سرش ناپيدا. يعني از آخرين باري كه يكي فيلم رو كرد، چقدر گذشته است كه ما هم بدهيم يكي فيلمش را رو كند. يعني نعمت‌زاده كجايي كه به دادمان برسي!(يادش بخير، گفتند ميوه قاچاق ياد كارتون زبل خان افتادم كه رفته بود آفريقا شكار و به جاي تفنگ دائم يكي موز مي‌داد دستش). اصلاً چه معني دارد كه مي‌گويند ميوه قاچاق به صورت رسمي وارد مي‌شود؟
بله هنوز چند ساعت از اين اظهارات گهر بار نگذشته بود كه نعمت‌زاده با فيلم رسيد. البته اگر چند روز زودتر اين واقعه رخ داده بود، شايد مي‌شد بردش جشنواره فيلم و به جاي آن لابي‌هاي صورت گرفته، اين فيلم را لابي مي‌كرديم و به آن سيمرغ مي‌داديم. اما افسوس كه نعمت‌زاده خيلي نمي‌تواند تند راه برود. حالا البته تعطيلات نوروز نزديك است و مانند آن تعطيلات كه رفته بود و چكاب شده بود شايد اين دفعه هم برود و بهتر برگردد. اما موضوع ما اين نيست. يعني داشتم از فيلم مي‌گفتم. يعني بگذاريد حالا كه آمده، خودش بشارتش را بدهد!
وزيرمان خودش به زبان خوش گفته: براساس گزارشي كه در اختيار داريم، به صورت مرتب واردات ميوه‌هاي قاچاق از غرب و جنوب شرقي كشور در قالب كوله‌بري صورت مي‌گيرد و اين ميوه‌ها به صورت رسمي وارد نشده است و البته واردات آنها نيز به شكل بسيار زننده‌اي انجام مي‌شود كه فيلم آن نيز تهيه شده و به زودي به هيئت دولت ارائه مي‌شود. (البته اولاد آدم بگويد كه منظور از زننده را نمي‌داند و شما هم خيلي روي موضوع زننده گير ندهيد. مواد مخدر كه نيست تا در جاهاي زننده پنهانش كنند. لابد موضوعش يك چيز ديگر است.)
حالا نگوييد كه چرا جلوي اين موضوع زننده را وزير نمي‌گيرد. او در اين مناقشه پاي يك مناقشه ديگر را باز كرده و مي‌گويد جمع‌آوري اين ميوه‌ها به عهده وزارت جهادكشاورزي است (و نعمت‌زاده با آنكه به او ربطي ندارد ولي هوس فيلمسازي به سرش زده بوده كه رفته و فيلم گرفته!)
اما اولاد آدم برايتان بگويد كه وزارت كشاورزي الان درگير يك مناقشه ديگر است و نمي‌رسد كه به اين مناقشه برسد! نگوييد كه مناقشه او چيست؟
مناقشه دوم: براساس بشارت‌هاي رسيده به اولاد آدم ‌به‌رغم انتظاراتي كه براي جلوگيري از واردات روغن خام وجود داشت و اقدامات كه طي ماه‌هاي اخير توسط وزارت جهاد كشاورزي صورت گرفت، سازمان توسعه تجارت اعلام كرد كه با عنايت به دستور وزير صنعت و پيرو دستور صريح معاون اول رياست جمهوري موضوع نامه شماره 94- 30121. م مورخ 1194/7 از تاريخ اين اطلاعيه كليه ثبت سفارشات مربوط به واردات روغن خام بدون نياز به مجوز (كد رهگيري) از وزارت جهادكشاورزي قابل اقدام خواهد بود. بنابراين حجتي درگير مناقشه با جهانگيري است كه چرا نمي‌گذارد اين وزارتخانه كارش را بكند! اما مگر جهانگيري مناقشه كم دارد كه بچسبد به مناقشه حجتي. نگوييد كه مناقشه‌هاي جهانگيري چيست؟ بايد در اين خصوص رساله‌اي نوشت اما اولاد آدم هنوز نوشتن در اين ستون را دوست دارد....


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن