تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشتر کارخانه‌ها با رکود و تعطیلی روبه‌رو هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بیشتر کارخانه‌ها با رکود و تعطیلی روبه‌رو هستند
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه بیشتر کارخانه‌ها با رکود و تعطیلی روبه‌رو هستند، گفت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی خود را با ارتقای کیفیت برای حضور در بازارهای جهانی و رقابت با رقبای خارجی، آماده کنند.


صمد حسن‌زاده  در همایش تجلیل از مشتریان نمونه بانک سپه، با اشاره به سال‌های گذشته و تحریم‌ها علیه کشور، اظهار داشت: چند سال اخیر برای ملت و کشور ما در حوزه صنعت و اقتصاد سال‌‌های سختی بود و خسارت‌های زیادی را متحمل شده و بیشتر کارخانجات با رکود و تعطیلی روبه‌رو شدند.
وی افزود: اما این ملت به قدری دلسوز هستند که در همه زمان‌ها شایستگی خود را نشان دادند و توانستند در مقابل سختی‌ها خود را حفظ کنند. حسن‌زاده اضافه کرد: در شرایط تحریم مدیران بنگاه‌های اقتصادی به دنبال سود شخصی نبودند و به خاطر حیثیت ملی تلاش کردند تا واحدهای خود را سرپا نگه دارند و با وضعیت دشواری که در اقتصاد کشور حاکم بود خود را حفظ کنند. رئیس اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: بعد از رفع تحریم‌ها و موفقیت‌های بزرگی که مسئولان کشور با مدیریت توانمند و مدبرانه مقام معظم رهبری و سیاست‌های ارزشمند دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده به دست آوردند، توانستند حقانیت ایران را اثبات کنند و بگویند که ایران و ایرانی به دنبال جنگ نبوده و به دنبال تعاملات انسان دوستانه و احترام متقابل بوده است. وی با اشاره به کاهش قیمت نفت و شرایط واحدهای صنعتی گفت: امروز در شرایطی که کمی برای دولت کار سخت شده همه یک تکلیف بزرگ داریم و باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را حل کنیم و کشور را برای نسل‌های آینده آماده کنیم تا به رفاه عمومی و اجتماعی دسترسی داشته باشند. حسن‌زاده با اشاره به نقش بانک‌ها در توسعه گفت: مسئولیت بانک‌ها در این شرایط بسیار سنگین است اگر مدیریت شود بانک‌ها می‌توانند تشخیص بدهند که چه امکاناتی برای واحدهای تولیدی می‌توان حاضر کرد. وی ادامه داد: امیدواریم همه مدیران بنگاه‌های اقتصادی بتوانند با ارتقای کیفیت برای حضور در بازارهای جهانی و رقابت با رقبای خارجی، آماده شوند، البته در این زمینه از دولت می‌خواهیم امکانات و زمینه‌ها را برای رسیدن به بازارهای جهانی را فراهم کنند.




تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن