تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815018335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد سناتور آمریکایی از توافق مونیخ


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-جان مک کین سناتور با نفوذ آمریکایی با انتقاد از توافق روسیه با سوریه اعلام کرد این اقدام تنها از «تهاجم نظامی روسیه» حمایت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،" جان مک کین " در کنفرانس امنیتی در مونیخ گفت : توافق توقف جنگ که شامگاه پنجشنبه در مونیخ حاصل شد ، اجازه می دهد حمله به حلب سوریه یک هفته دیگر ادامه یابد.
رئیس کمیسیون نیروهای مسلح سنای آمریکا افزود : در این توافق از گروه های مخالف خواسته شده درگیری ها را متوقف کنند اما به روسیه اجازه می دهد «تروریست ها» را که بر اساس دیدگاهش مخالفان را هم شامل می شود ، بمباران کند.
مک کین افزود : توافق مونیخ نظامیان آمریکایی و روس را متعهد می کند از برخورد در حال پرواز (هواپیما ها در آسمان سوریه) خودداری و اقدامات خود را هماهنگ کنند که واشنگتن پیش از این ، از آن خودداری می کرد.
این نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین مدعی شد پوتین مایل به مشارکت با واشنگتن نیست و خواهان تقویت بشار اسد و ساختن روسیه به عنوان قدرت اصلی در خاورمیانه است.
[ مشاهده متن کامل خبر انتقاد سناتور آمریکایی از توافق مونیخ در خبرگزاری آریا ]
انتقاد سناتور آمریکایی از توافق مونیخ






سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن