تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارمند قلابی سازمان انرژی اتمی در دام قانون


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کارمند قلابی سازمان انرژی اتمی در دام قانون
کارمند قلابی سازمان انرژی اتمی در دام قانون فردی که خود را کارمند سازمان انرژی اتمی معرفی و از برخی گلستانی ها اخاذی کرده بود به دام قانون افتاد.


به گزارش فرهنگ نیوز، دادستان عمومی و انقلاب گلستان گفت ؛ این افراد همچنین خود را به عنوان استاد دانشگاه ، کارمند اداره اطلاعات و مالک شرکت پخش دارو  در فضای مجازی اقدام به اغفال و سوء استفاده از زنان جوان می کرد. 
حجت الاالسلام سید مصطفی حقی گافزود: این متهم با استفاده از تجهیزاتی مانند بی سیم و دستبند، سوژه های خود را اغفال و از آنان پول می گرفت.
 
وی در ادامه گفت : این فرد زمانی به دام افتاد که خانمی با مراجعه به دادسرای گرگان از مردی که با وعده ی پیدا کردن کار از وی اخاذی کرده بود ، شکایت کرد.
 
وی گفت : متهم پس از مواجهه با مستندات و ادله قانونی به جرم خود اعتراف کرد و هم اکنون با صدور قرار تأمین به منظور تکمیل تحقیقات ، بازداشت است.
 
دادستان حقی به زنان جوان که اغلب برای سرگرمی وارد فضای چت روم ها می شوند توصیه کرد : در محیط چت به کسی اعتماد نکنند و از ارسال عکس‎ها و فیلم‎های خصوصی و خانوادگی  در گروه های مجازی و برای افرادی که از هویت آن ها اطلاع ندارند خودداری کنند.
 


منبع: باشگاه خبرنگاران


94/11/26 - 11:21 - 2016-2-15 11:21:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن