تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به دنبال شرایط مساوی بانوان و آقایان برای تصدی مسوولیت هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر ارتباطات: دولت به دنبال شرایط مساوی بانوان و آقایان برای تصدی مسوولیت هاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت یازدهم این روحیه وجود دارد که بسترهای لازم برای رشد بانوان فراهم شود تا با شرایط مساوی، ازآقایان و بانوان برای مسئولیت های مختلف استفاده کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ بهمن ساعت 11:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا محمود واعظی در چهاردهمین جلسه شورای مشاورین دولت در امور زنان و خانواده افزود: نباید در کار مدیریت بانوان عجله شود بلکه باید آرام آرام ما شاهد رشد بانوان در عرصه های مدیریتی باشیم.
وی با بیان اینکه روند رشد فعالیت های مردان از قدیم بوده است و همچنان ادامه دارد، گفت: باید مقدمات به گونه ای فراهم شود تا بانوان نیز بتوانند در عرصه های مدیریتی فعالیت جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: اکنون هیچ مانعی برای حضور زنان وجود ندارد و ما در دولت علاقه مند هستیم بانوان در پست های مدیریتی حضور جدی داشته باشند چون این موضوع به نفع دولت است.
وی با بیان اینکه نیمی از جامعه ما زنان هستند ادامه داد: هیچ دولتی نیست که بگوید ما نسبت به 50 درصد جمعیت کشور بی تفاوت هستیم بلکه به خاطر وظیفه شناسی، متعهد بودن و امانتداری بیشتر بانوان، آنان بعنوان سرمایه های بزرگی در جامعه ما فعالیت دارند.
واعظی با بیان اینکه با مصوبه دولت و مجلس و اینکه در برنامه ششم برای حضور زنان مصوبه ای داشته باشیم مشکل حل نمی شود، باید زنان خودشان وارد عرصه شوند و ما در این زمینه گام های جدی خواهیم برداشت و حمایت می کنیم.
** نگاه دولت به بانوان مثبت است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موضوع زنان در دولت موضوع بسیار مهمی است، گفت: دولت دکتر روحانی ذهنیت نسبت به زنان مثبت است و تاکید جدی برای حضور زنان در عرصه های مختلف مدیریتی دارد.
واعظی گفت: عظم ما در دولت این است که سعی کنیم بستری فراهم کنیم تا بانوان آنچه که حقوقشان است به آن دسترسی پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم این تعداد زن باید مدیر شود و یا کسی را که هنوز برای یک کاری ساخته نشده مدیر کنیم، نتیجه آن می شود که در دولت احمدی نژاد رخ داد و یک تعداد نیروی جوان را مشغول به کار کرد که نتایج خوبی در بر نداشت.
واعظی گفت: اگر به موضوع بانوان در اجتماع ریشه ای تر نگاه کنیم و بر اساس اصل شایسته سالاری اقدام کنیم، بانوان زمینه رشد بیشتری خواهند داشت و استعدادشان سرکوب نمی شود.
وی تصریح کرد: در مجموعه هایی که آقایان بیشتر تسلط دارند در عمل به گونه ای رفتار می کنند که بانوان زیاد رشد نکنند که بهمین منظور باید بحث شایسته سالاری اجرای شود تا اگر فردی چه مرد و چه زن آمادگی مدیریت نداشته باشد و از عهده مسئولیتش بر نیاید، راه را برای این افراد مسدود کنیم.
چهاردهمین جلسه شورای مشاورین دولت در امور زنان و خانواده امروز دوشنبه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، شهین دخت مولاوردی معاون امور زنان وخانواده ریاست جمهوری و مشاوران و مدیران امور بانوان وزارتخانه و دستگاه های اجرایی در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن