تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنگ قبر محمدعلی اینانلو +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سنگ قبر محمدعلی اینانلو +عکس




بیش از ۴۰ روز پیش، محمدعلی اینانلو، مرد طبیعت و پیشکسوت ورزش و رسانه ایران درگذشت. خانواده اش برای مزار او، سنگ قبر متفاوتی انتخاب کرده اند.





خبرگزاری تسنیم: بیش از ۴۰ روز پیش، محمدعلی اینانلو، مرد طبیعت و پیشکسوت ورزش و رسانه ایران درگذشت. خانواده اش برای مزار او، سنگ قبر متفاوتی انتخاب کرده اند.

جمعه گذشته مراسم چهلمین روز درگذشت محمدعلی اینانلو، در خانه ابدی‌اش در کنار مزار والدینش و در امامزاده حلیمه خاتون واقع در روستای عصمت آباد بویین زهرا برگزار شد.

سنگ قبری که برای مزار محمدعلی اینانلو انتخاب شده، صخره ای شکل است که شعر و نام او بر روی آن حک شده. زنده یاد اینانلو پیش از این به خبرآنلاین گفته بود که عبارت «کس نمی‌داند ز من جز اندکی» را باید روی سنگ قبرش حک کنند.

در این رابطه آرش اینانلو، پسر ارشد زنده یاد اینانلو گفته است: شعر روی سنگ قبر با مضمون (کس نمی‌داند ز من جز اندکی) از اشعار پدر بود که سعی کرده بودیم. با توجه به عشق پدر به طبیعت؛ سنگ قبری از جنس صخره به صورت دست‌ساز و ماندگار ساخته شود که با دست نوشته ای با عنوان «کس نمی‌داند ز من جز اندکی - محمد علی اینانلو - در بهار 26 آمد؛ در زمستان 94 رفت» نیز حکاکی شده بود.


سنگ قبر محمدعلی اینانلو +عکس



سنگ قبر محمدعلی اینانلو +عکس









تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن