تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803578207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌سازی 24هزارصندلی هواپیمابرای نوروز/میانگین افزایش قیمت بلیت 30 درصداست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آماده‌سازی 24هزارصندلی هواپیمابرای نوروز/میانگین افزایش قیمت بلیت 30 درصداست
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه 24 هزار صندلی برای ایام تعطیلات نوروزی مسافران آماده شده است، گفت: با سرخالی بودن یک مسیر پروازها، قیمت بلیت در این ایام نیز به طور میانگین 30 درصد افزایش می یابد.
آفتاب : مقصود اسدی سامانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: هم اکنون برخی از شرکت های هوایی عرضه بلیت را به مسافران نوروزی آغاز کرده اند و تعدادی از شرکت ها نیز تا پایان اسفند ماه اقدام خواهند کرد.


وی گفت: هر چند شرکت های هوایی قیمت بلیت پروازهای خود را در ایام نوروز به طور میانگین 30 درصد افزایش داده اند، اما برخی شرکت ها اعلام کرده اند در این ایام افزایش قیمت نخواهند داشت.


سامانی با بیان اینکه برای ارائه سرویس های مناسب در ایام تعطیلات نوروزی هماهنگی های لازم انجام شده است، گفت: به تازگی نشستی با معاونان بازرگانی 14 شرکت هوایی برگزار شد تا شرکت ها با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ در ایام نوروز بتوانند به مردم خدمات مناسب ارائه دهند.


وی در خصوص 87 مسیر مشمول قیمت گذاری با موافقت سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هرگونه افزایش قیمت بلیت نیز در این مسیرها با موافقت سازمان هواپیمایی کشوری خواهد بود و این افزایش در برخی از مسیرها بین 10 تا 15 درصد است.


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره خرید بلیت ایام نوروز گفت: مردم برای خرید بلیت های نوروز می توانند به تارنماهای شرکت های هوایی مراجعه و یا بلیت های خود را از آژانس هایی که مجوز بند الف سازمان هواپیمایی کشوری دارند، تهیه کنند.


سامانی افزود: برخی از آژانس های هوایی (بند ب) مجوز فروش بلیت های چارتری خود را از سازمان میراث فرهنگی دریافت کرده اند و این سازمان باید با نظارت دقیق اجازه ندهد این آژانس ها بلیت را با قیمت های بالاتر به مردم عرضه کنند.


سامانی افزود: شرکت هایی که بلیت های خود را به صورت فصلی عرضه می کنند، فروش بلیت های خود را برای ایام تعطیلات نوروز از گذشته آغاز کرده اند و برخی از شرکت ها نیز فروش بلیت های پروازهای برنامه ای و فوق العاده خود را در این ایام به تدریج عرضه می کنند.


وی تاکید کرد: از آنجا که تقاضای سفر در ایام تعطیلات نوروزی به شدت افزایش می یابد، لذا تمام شرکت های هوایی برای ارائه خدمات مناسب به مردم برنامه ریزی کرده اند تا علاوه بر آمادگی ناوگان از ظرفیت تمام صندلی های خود نیز در این ایام استفاده کنند.


به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و ارتقای فضای کسب و کار در صنعت هوانوردی کشور، قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه کشور اجازه داده است نرخ بلیت هواپیما در شبکه پروازهای داخلی و خارجی به صورت شناور بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود و سازمان هواپیمایی کشوری با صدور دستورالعملی از آذرماه سال جاری اجرای این قانون را به تمام شرکت های هوایی ابلاغ کرد.









تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن