تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804567382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی


دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی جمعه شب در سازمان حج و زیارت برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از مهر؛ دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی دیشب، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، جمعی از اساتید، مدیران و پیشکسوتان قرآنی در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار و از  ۷۰ پیشکسوت، مدرس و برترین‌های مسابقات قرآن تجلیل شد.
مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در جهت برگزاری دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی پرداخت.

وی گفت: ویژگی دهمین تکریم چهره‌های قرآنی نسبت به ۹ دوره قبل در این است که تعدادی از عزیزانی که باید در این مراسم در خدمتشان باشیم در حادثه‌ای از بین ما رفتند و در خدمت خانواده‌های آنها هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی سخنانی به بحث فهم قرآن و مؤلفه‌های آن پرداخت و اظهار کرد: نکته مهم در فهم قرآن، آشنایی با علوم و فنون قرآنی است یعنی هر فرد باید عربی بداند و بتواند کلام خدا را بفهمد که البته هر فردی چنین قابلیتی را ندارد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی افزود: فردی که بنا است فهم صحیح از قرآن داشته باشد باید واژگانی که در قرآن آمده است را بفهمد و جایگاه آن را بشناسد و به علوم و فنونی که مرتبط با فهم قرآن است، مسلط باشد و بداند قرآن، جامعیتی دارد که این جامعیت، مفاهیم بلند آن است که خداوند عنایت فرموده و از ناحیه وحی بیان کرده است.

وی عنوان کرد: خدا قرآن را برای تکامل بشری نازل کرده و برای رسیدن به این کمال باید جامعیت این کتاب را در نظر داشت. قرآن، کتاب فردی، خانواده و جامعه است و سبک زندگی را ارائه می‌دهد. این بحث در جای جای قرآن آمده است.

در همایش تکریم چهره‌های قرآنی اساتید و پیشکسوتان قرآنی، حافظان دارای مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن، رتبه‌های برتر مسابقات بین‌المللی قرآن و اتحادیه‌های برتر موسسات قرآنی ـ مردمی، تشکل‌های قرآنی تجلیل شدند.

در این همایش خانواده جانباختگان قرآنی حادثه منا از جمله؛ زنده‌یاد آیت‌الله مویدی، مفسر قرآن، زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن، حسن دانش، قاری بین‌المللی قرآن، محمدسعید سعیدی‌زاده، فواد مشعلی و امین باوی از اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) نیز حضور داشتند که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان قرآنی فاجعه منا از خانواده این عزیزان نیز تجلیل شد.

همچنین، زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی کارگر که رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در سال جاری و زنده‌یاد حسن دانش، رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در سال جاری را به دست آوردند، طبق روال همایش تکریم چهره‌های قرآنی که هرساله از برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن تجلیل می‌کند باید در این مراسم تجلیل می‌شدند که از خانواده آنها تجلیل به عمل آمد.

دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان قرآنی فاجعه منا در سالن حج و زیارت به کار خود پایان داد.
 


شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن