تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نیر: راهپیمایی 22 بهمن سند عزت ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه نیر:
راهپیمایی 22 بهمن سند عزت ملت است
امام جمعه شهرستان نیر گفت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سند عزت و نشان جاودانگی ملت ایران بوده که همواره در اوراق این کشور به ثبت رسیده است.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن سند عزت ملت است



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: این سند عزت و افتخار زمانی عظمت خود را نشان می‌دهد که همه مردم با اخلاص و نیت الهی به صحنه بیایند و بدون چشم‌داشت صیانت و مراقبتشان را از انقلابی که آن را به ثمر رسانده‌اند، نشان دهند. وی یادآور شد: تحلیل‌های دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های دشمنان در یک سال گذشته به سنگ خورده و هیچ نتیجه‌ای جز مغلوب شدن بدخواهان به همراه نداشته است. امام جمعه شهرستان نیر همت بلند ملت ایران در تداوم پشتیبانی از این انقلاب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی توصیف کرد و افزود: در 7 اسفند بار دیگر صحنه دیگری از عزت و عظمت این ملت رقم خواهد خورد و آن انتخابات حساس و خطیر مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است که همه باید در صحنه حاضر باشند. مقدسی بیان کرد:‌ در این حرکت‌ها و اقدام انقلابی ملت ایران آنچه که دارای عظمت و شکوه خاص بوده، پشتیبانی 37 ساله مردم در همه صحنه‌ها از انقلاب است که خود جای دلگرمی برای این نظام دارد. وی مردم را به انتخاب دقیق و اصلح در انتخابات پیش‌رو فراخواند و گفت: در این انتخابات نباید به گزینه‌هایی رأی دهیم که هیچ شایستگی حضور در جایگاه مجلس را ندارند.

94/11/23 - 15:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن