تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801174870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک ازدواج از هر۱۰مورد منجر به باروری نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
یک ازدواج از هر۱۰مورد منجر به باروری نمی شود
یک ازدواج از هر۱۰مورد منجر به باروری نمی شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بابیان اینکه آمار ناباروری در کشور بالای ۱۰ درصد است، تصریح کرد: از هر ۱۰ ازدواج یکی منجر به باروری نمی‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، قاسم جان بابایی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصص بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس اظهار کرد: با توجه به اینکه در غرب مازندران کلینیک دندانپزشکی وجود ندارد، بهره‌برداری از کلینیک دندانپزشکی چالوس بسیار قابل‌توجه است که به‌صورت صبح و عصر به مردم خدمات می‌دهد.

وی بابیان اینکه دو کار اساسی در بیمارستان چالوس باقی‌مانده است، ادامه داد: در فضایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در کنار کلینیک برای ساخت بخش دیالیز جدید و مجهز در دوطبقه در نظر گرفته‌شده است، ازنظر تأمین دستگاه مشکلی نداریم و امیدواریم تا سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بابیان اینکه آمار ناباروری در کشور بالای ۱۰ درصد است، تصریح کرد: از هر ۱۰ ازدواج یکی منجر به باروری نمی‌شود، البته بخشی از این آمار به علت ناپایداری ازدواج‌ها است.

این مسئول افزود: تلاش می‌کنیم برای جبران نبود خدمات IVF و سایر روش‌های جدید درمان ناباروری در غرب استان، یک درمانگاه ناباروری در بیمارستان چالوس احداث خواهد شد که در صورت همکاری مسئولان، تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاران بخش درمان گفت: باوجوداینکه در پرداخت دستمزدهای همکاران تأخیر وجود دارد، این عزیزان با تمام وجود به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت نیز در این برنامه اظهار کرد: ساختمان بسیار خوب و مجهزی ساخته‌شده است و امکانات خوبی نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است، اما مشکل موجود کمبود نیروی متخصص و ماهر است.

قاسم احمدی‌لاشکی در ادامه تصریح کرد: راه‌اندازی بخش خون و آنکلوژی از ضروریات بیمارستان چالوس است، اما تجربه نشان داده است اگر قرار باشد تنها هفته‌ای یک روز متخصص در آن حضورداشته باشد، بعد از مدتی تعطیل می‌شود و ما درخواست حضور دائمی متخصص را در این بخش‌داریم.

وی تأکید کرد: بخش درمان چالوس به توجه بیشتری نیاز دارد: در چالوس و نوشهر امکانات خوبی فراهم‌شده است، اما هنوز شرمنده مرزن‌آباد هستیم و باوجود اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰، هنوز پروژه درمانی مرزن‌آباد به سرانجام نرسیده است.

این نماینده مجلس، مرزن‌آباد را ویترین مازندران خواند و گفت: تصادفات جاده کندوان در اولین ایستگاه باید به مرزن‌آباد منتقل شوند و به همین دلیل باید دلیل تأخیر پروژه مرزن‌آباد بررسی و پیشرفت کار سرعت گیرد.

احمدی لاشکی بابیان اینکه بخش ICU از ۱۲ تخت به ۲۴ تخت ارتقا یافته است، گفت: تنها امکانات آمده است اما نیروی انسانی اضافه نشده است، در آزمون استخدامی نیز ۸۴ نفر جذب‌شده‌اند، اما در چالوس هنوز مشکل وجود دارد.
 

منبع: مهر


94/11/21 - 15:32 - 2016-2-10 15:32:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن