تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری‌های اجرایی شهرهای کربلا و تبریز اتفاق مبارکی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: همکاری‌های اجرایی شهرهای کربلا و تبریز اتفاق مبارکی است
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، همکاری‌های اجرایی مدیریت شهری کربلا و تبریز را اتفاقی مبارک و ارزنده توصیف کرد.


آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با شهردار تبریز و مقامات شهری و استانی کربلای عراق، با اشاره به همکاری‌های شهرداری تبریز و استان کربلای عراق، تصریح کرد: تبریز، مهد عشق و دلدادگی به ائمه اطهار(ره) و کربلا قبله عاشقان و دلدادگان است.
وی ادامه داد: همکاری‌های اجرایی دو شهر تبریز و کربلا، یک اتفاق مبارک بوده و ایجاد پیمان خواهرخواندگی بین دو شهر، بیش از پیش باعث اخوّت و صمیمیت دو شهر خواهد شد.



امام جمعه شهر تبریز با بیان این‌که روابط دو کشور ایران و عراق،  روز به روز بهتر می‌شود، خاطرنشان کرد: عراق به واسطه حرم امامان معصوم (ع) میهن دوم ایرانیان است، و در مقابل مردم عراق نیز همین حس را نسبت به ایران دارند.
وی با بیان این‌که دو کشور مشترکات فراوانی دارند و وجود زیارتگاه ائمه هدی(ع) در دو کشور، موهبت عظیمی است، اضافه کرد: جمهوری‌اسلامی ایران، از همان زمان که احساس کرد گروه‌های تکفیری قصد حضور در عراق را دارند، خود را موظف به تشریک مساعی در گرفتاری‌های مردم عراق دید.
امام‌جمعه تبریز ادامه داد: این فعالیت‌ها محدود به روابط دیپلماتیک نیست و مردم ایران در این خصوص، از هیچ کمکی فروگذار نبوده و تا جایی که توانستند، در این زمینه طبق اخوت  اسلامی گام برداشتند.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این رویکرد، به اسلامیت دو طرف بر می‌گردد؛ بر همین اساس دستگیری از شیعیان عراق را وظیفه خود می‌دانیم.
آیت‌الله مجتهد شبستری، اجتماع اربعین حسینی را بزرگترین اجتماع بشری و مایه افتخار شیعیان جهان دانست و افزود: تامین امنیت زائران و ارایه خدمات توسط عراق در ایام اربعین حسینی قابل‌تقدیر است.





تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن