تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان: حفظ حرمت انقلاب، رسالت همگان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:
حفظ حرمت انقلاب، رسالت همگان است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با تأکید بر اینکه حفظ حرمت انقلاب، رسالت همگان است، گفت: باید موجب امیدآفرینی و تثبیت و تقویت بیشتر رابطه مردم و نظام بشویم.

خبرگزاری فارس: حفظ حرمت انقلاب، رسالت همگان است



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی شامگاه دوشنبه در جشن پیروزی انقلاب با حضور بازاریان، صنعتگران و معدنکاران و مسئولان اجرایی استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، امروز برای همگان و تمام نسل‌ها شناخته شده است. وی با یادآوری دوران انقلاب و دفاع مقدس به شهدای اصناف و زیرمجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: شهیدان، پاکترین و ارزشمندترین کالا، یعنی جان خود را برای پیروزی انقلاب و تثبیت نظام و سربلندی و عزت ایران فدا کردند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با تأکید بر اینکه انقلاب و خون شهدا دارای حرمت است، بر ضرورت پاسداشت حرمت این دو مهم، تأکید کرد. دره‌وزمی ابراز عقیده کرد: هر قلم و زبان و حرکت و عملی که به ریشه‌ها و پایه‌های انقلاب صدمه برساند، در واقع حرمت انقلاب و خون شهدا را نگاه نداشته است. وی با اشاره به ویژگی مردمی بودن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر قلم و حرکتی که موجب جدایی مردم و نظام و ناامیدی از نظام شود، حرمت انقلاب را نگاه نداشته است. این مسئول با تأکید بر اینکه حفظ این حرمت، رسالت همگان است، خاطرنشان کرد: باید موجب امیدآفرینی و تثبیت و تقویت بیشتر رابطه مردم و نظام بشویم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، مردم را مالکان اصلی انقلاب دانست و افزود: بنابراین همه مؤظف هستیم با خدمت به آنها، زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. وی با اشاره به اینکه همه مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم، گفت: باید به گونه‌ای قلم بزنیم و عمل کنیم که موجب امیدواری مردم به نظام باشیم. دره‌وزمی با اشاره به لزوم کاستن فشار از دوش مردم، تصریح کرد: باید با خدمت و کار و تلاش شبانه‌روزی، رفاه و آسایش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوریم و سازمان صنعت، معدن و تجارت مکلف است در خدمت نظام و مردم باشد.

94/11/20 - 01:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن