تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل: نمایشگاه مجازی صنعت اردبیل افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل:
نمایشگاه مجازی صنعت اردبیل افتتاح می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح نمایشگاه مجازی صنعت استان اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه مجازی صنعت اردبیل افتتاح می‌شود



سید حامد عاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر این ایام را فرصتی مناسب برای نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و ترویج و توسعه دستاوردهای نظام اسلامی اعلام کرد. وی گفت: ما واحدهای تولیدی و صنعتی را در طول سال راه‌اندازی می‌کنیم و محدود به مناسبت خاصی نیست ولی به میمنت ایام‌الله دهه فجر نیز 12 طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 82 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با هدف معرفی محصولات صنعتی استان از ابتدای امسال تلاش کردیم تا نمایشگاه مجازی محصولات صنعتی و تولیدی استان را راه‌اندازی کنیم که در این ارتباط همزمان با ایام‌الله دهه فجر این نمایشگاه مجازی افتتاح می‌شود. عاملی بیان کرد: راه‌اندازی این نمایشگاه می‌تواند زمینه خوبی را فراهم کند تا تمام فعالان عرصه تولیدی و صنعتی استان بتوانند عرضه‌های خود را در این نمایشگاه مجازی ارائه کنند تا مخاطبان بیشتر با ظرفیت صنعتی و معدنی استان آشنا شوند. وی با بیان اینکه از مجموع 600 جواز تاسیس صادر شده در سطح استان 45 طرح اولویت‌دار با همه توان مسئولان استان پیگیری می‌شود، ادامه داد: این 45 طرح اولویت‌دار در عرصه تولید و صنعت می‌تواند در سرنوشت استان اردبیل از لحاظ ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی موثر باشد که اجرای آنها در دستور کار مسئولان استانی است. عاملی یادآور شد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر علاوه بر افتتاح 12 طرح صنعتی با 82 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری رونمایی از نمایشگاه مجازی محصولات صنعتی و تولیدی استان نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پایش دقیق طرح‌ها و مجوزهای صادر شده را طی یک سال اخیر یادآور شد و تصریح کرد: 45 طرح اولویت‌دار صنعتی استان که دارای مزیت ممتاز در بخش سرمایه‌گذاری و اشتغال است می‌تواند چهره صنعتی استان را متحول کند. عاملی گفت: در به ثمر رسیدن طرح‌های صنعتی 13 دستگاه استانی فعالیت می‌کنند تا یک طرح صنعتی به نتیجه رسیده و زمینه ارتقای جایگاه اقتصادی و تحولی استان را شاهد و ناظر باشیم. وی افزود: اقدامات خوبی در دو سال اخیر هم در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها و هم تسهیل بسیاری از برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها در بخش صنعتی، تولیدی و رونق کارآفرینی انجام شده که قطعا همه این اهداف و برنامه‌ها در مسیر توسعه روز افزون صنعتی این استان خواهد بود.

94/11/17 - 09:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن