تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815071958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تواضع و برجستگی علمی آیت الله ثباتی زبانزد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه حوزه های علمیه: مسئول دفتر استفتائات آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: آیت الله ثابتی با اینکه از لحاظ علمی در درجه اجتهاد بودند، اما روحیه بسیار متواضعانه ای داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبری، مدیر بخش استفتائات دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) گفت: ایشان عمده فعالیت خود را در زمینه استفتائات سپری کردند و در این زمینه تبحر زیادی داشتند.
وی با بیان اینکه ایشان از لحاظ مقام علمی در درجه اجتهاد بودند، بیان کرد: تا چند سال قبل در سطح عالی حوزه مشغول تدریس بودند و شاگردانی هم تربیت کرده اند و جزء ممتحنین حوزه نیز بودند.
اکبری ادامه داد: ایشان از دوره آیت الله العظمی گلپایگانی و بعد از ایشان آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در بخش استفتائات دفتر این دو مرجع تقلید مشغول فعالیت بودند و چند سالی نیز با دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در فم در این زمینه همکاری داشتند.
وی با بیان اینکه وی نزدیک به 50 سال در زمینه استفتائات مشغول کار بودند، اظهار کرد: از نظر شخصیتی روحیه بسیار متواضعانه ای داشت و مانند یک طلبه معمولی و ساده زندگی می کرد و تدریس داشت.
وی افزود: آیت الله ثابتی مورد توجه شخص مقام معظم رهبری نیز بودند و چندسالی نیز در استفتائات دفتر ایشان در قم همکاری داشتند.
وی تاکید کرد: ایشان از خاندان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن