تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام موفقیت و دستاورد همه ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر ارتباطات: برجام موفقیت و دستاورد همه ملت ایران است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دیدگاه دولت نسبت به مسائل ملی، فراجناحی و فرا حزبی است، گفت: برجام دستاورد همه ملت ایران بوده و همه در موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای و نتایج آن سهیم هستند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن ساعت 08:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، «محمود واعظی»  در نشست شورای اداری هرمزگان در بندرعباس افزود: اشتباه است که اگر کسی تصور کند آنچه در ارتباط با برجام رخ داده متعلق به یک جریان است، اگر مقاومت ملت نبود، موفقیت برجام حاصل نمی شد، زیرا هیچ مذاکره کننده ای بدون پشتوانه ملت خود کامیاب نمی شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول 12 سال گذشته به تیم های مذاکره کننده، ادامه داد: زمانی مانند مذاکره هسته ای که منتهی به برجام شد، به خوبی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: تیم مذاکره کننده به طور حرفه ای و رئیس جمهور به خوبی از رهنمودهای رهبری استفاده کرده و همه قوا وظایف خود را به خوبی انجام داده و در این پیروزی نقش داشته اند.
واعظی با اشاره به اینکه در این مذاکره ها حقوق ملت حفظ و خطوط قرمز نظام رعایت و راکتور اراک مدرن تر خواهد شد، افزود: اکنون کشور وارد تجارت اورانیوم با خارج و کارهای پژوهشی هسته ای شده و تحریم ها نیز برداشته شده است.
وی گفت: امسال پس از 30 ماه مذاکره ، نوع تنظیم روابط کشور با دنیا ساماندهی و با یک قطعنامه از زیر فصل هفتم سازمان ملل که در مواردی جنگ را مشروع می داند، خارج شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: با برجام ، 12 قطعنامه شورای حکام و موضوع پی ام دی (PMD) نیز ملغی و فضای بین المللی تغییر کرده است.
واعظی اضافه کرد: همه چیز در روابط خارجی به کلیت نظام تعلق داشته و جای بسی تاسف است که عده ای شروع به ایراد گرفتن از این دستاورد بزرگ ملی کرده اند.
وزیر ارتباطات ادامه داد: الان ایراد گرفته و می گویند اگر این جمله چنین نوشته می شد بهتر بود که این را بنده هم قبول دارم ؛ اما برای هر کلمه، مذاکره و بحث می کنند تا به نتیجه مطلوب دو طرفه برسند.
این عضو دولت تدبیر وامید اظهار داشت: برخی تصور می کنند باید دولت را پس از این موفقیت و دستاورد ملی تخریب کنند که این دیدگاه بسیار اشتباه است.
به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افرادی شروع به عیب جویی از برجام و تیم مذاکره کننده کرده اند که تا دیروز برای اقدام های اجرا نشده جشن می گرفتند واین عده زمانی که هفت قطعنامه در سازمان ملل متحد علیه ملت ایران به تصویب می رسید، کجا بودند؟
واعظی اظهار داشت: برجام پیروزی ملت است، آنچه به عنوان منافع کشور مد نظر بوده در آن لحاظ شده و نباید اجازه داد برخی که خود مسبب این خسارت ها بوده اند، به جلو فرار کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه دولت و نظام در 2 سال گذشته روابط خود با جهان را ساماندهی کرده است، افزود: در سفر اخیر رییس جمهوری به کشورهای اروپایی آنها تکریم و احترام فراوانی از وی به عنوان نماینده این ملت به عمل آوردند و ایرانی که تا دیروز سعی می شد مشکل منطقه معرفی شود امروز بخشی از راه حل مشکل ها و بحران های منطقه به حساب می آید.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ابراز داشت: اکنون زمان اجرای برنامه جامع اقدام ملی برای عمران، آبادانی و رفع مشکل های اقتصادی و بیکاری جوانان فرا رسیده است.
وی گفت: دولت از ابتدای فعالیت خود برای حل مشکل های اقتصادی کشور تلاش کرده تا معیشت مردم، بیکاری جوانان حل شود زیرا معتقد است ملت ایران لیاقت زندگی بهتری دارند.
واعظی یادآور شد: شرکت در راهپیمایی وفاداری به امام اسلام و نظام است و حضور همگان در آن موجب ارتقای جایگاه ملی و بین المللی کشور می شود و جهانیان بیشتر متوجه حمایت ملت ایران از نظام خود می شوند.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و افزود: این انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی برای تعیین سرنوشت و جهت گیری امور اجرایی و آینده کشور است.
واعظی ادامه داد: امید می رود افرادی در این انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یابند که عاقل و دلسوز بوده و دولت را در اداره بهتر جامعه برای عمران و آبادانی کشور یاری دهند.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات همچنین با اشاره به مسائل مطرح شده توسط استاندارهرمزگان برای بهبود وضعیت ارتباطی منطقه نیز گفت: اپراتورهای تلفن همراه باید رفع مشکل ارتباط دهی خود در راه های هرمزگان را جدی گرفته و اقدام های عملی داشته باشند.
واعظی ادامه داد: گزارش هایی که در تهران درباره وضعیت سیستم های ارتباطی به ما می دهند حاکی از خوب و مناسب بودن همه چیز است اما در مسیر حرکت که امروز از سمت قلعه قاضی به بندرعباس به این شهر داشتم دو مرتبه ارتباط تلفنی ام قطع شد.
وی اضافه کرد: مردم هرمزگان که به خوبی از وسایل مخابراتی استفاده می کنند باید در مقابل پولی که می پردازند خدمات مناسب و بهتری نیز دریافت کنند.
وزیر ارتباطات اظهار داشت: هرمزگان استانی اقتصادی و مهم بوده که باید به زیر ساخت های ارتباطی آن مانند تلفن ثابت و همراه و اینترنت توجه بیشتری شود.
این مقام مسئول گفت: برای توسعه فیبر نوری استان برنامه ریزی مفصلی شده و با راه اندازی شبکه ابری در هرمزگان مشکل اینترنی مردم نیز حل می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همه شهرهای این استان از نسل سوم تلفن همراه برخوردار می شوند و تا پایان خدمت این دولت نیز نسل چهارم تلفن همراه در همه شهرهای هرمزگان قابل دریافت خواهد شد وهمچنین هیچ محدودیتی برای واگذاری پهنای باند در این استان وجود ندارد.
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات 19 پروژه ارتباطی به ارزش سه هزار و 957 میلیارد ریال روز جمعه در سطح استان هرمزگان به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل آماده سازی ارائه اینترنت پهن باند روستایی به 376 روستا و آبادی، توسعه پهنای باند دسترسی به دیتای اپراتورها در استان به ظرفیت 21 گیگ بر ثانیه، تامین پهنای باند مورد نیاز در شهرستان جاسک به میزان یک گیگ برثانیه و توسعه ظرفیت شبکه انتقال در مراکز بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، بیریزک، بوچیر، گهکم، قشم، کهورستان، کیش، لیردف، میناب، مغویه، رودان، جاسک، درپهن، باغات، قطب آباد، هرنگ و احداث دکل رادیویی جدید 100 متری جزیره ابوموسی می شود.
برخی دیگر از پروژه های این روز در برگیرنده توسعه و تکمیل زیرساخت برق مراکز بندرعباس، بندرجاسک، بندرلنگه، میناب ، گهکم، هرنگ، مغویه، رودان، باغات، بندرخمیر، بوچیر، قطب آباد، لیردف و بریزک، احداث شبکه برق رسانی، توسعه شبکه ملی فیبر نوریبه طول 243 کیلومتر، افتتاح دفتر خدمات بانکی روستای ستلو، توسعه بخشی ترنس پورت ، نوسازی ایستگاه های شبکه نسل دوم در 16 ایستگاه و توسعه شبکه نسل دوم تلفن همراه در هشت ایستگاه است.
طرح های افتتاح شده دیگر در این روز نیز شامل توسعه شبکه نسل سوم تلفن همراه، افتتاح مراکز خدمات مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه، راه اندازی و توسعه نسل سه تلفن همراه در بندرعباس و برخی شهرهای هرمزگان، راه اندازی و توسعه شبکه نسل چهارم تلفن همراه در بندرعباس و برخی شهرهای دیگر استان ، احداث و راه اندازی سایت بی تی اس نسل سوم تلفن همراه در 9 ایستگاه و راه اندازی و توسعه ارائه خدمات پورت پرسرعت اینترنت در پنج مرکز مخابراتی است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن