تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821319819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسانژ تهدید به ترک سفارت اکوادور کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آسانژ تهدید به ترک سفارت اکوادور کرد
بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس امروز پنج‌شنبه گفت: اگر هیأت تحقیقات سازمان ملل علیه آزادی وی رأی دهد بازداشت توسط پلیس انگلیس را خواهد پذیرفت.
آفتاب : جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس در بیانیه‌ای گفت: اگر سازمان ملل فردا اعلام کند که شکایت من از انگلیس و سوئد بی‌دلیل بوده تا ظهر جمعه از سفارت خارج خواهم شد و بازداشت توسط پلیس انگلیس را خواهم پذیرفت چرا که دیگر هیچ دورنمای معنی‌داری درباره دادخواست‌های بیشتر وجود نخواهد داشت.


آسانژ 12 سپتامبر سال 2014 میلادی شکایتی را علیه لندن و استکهلم به هیأت تحقیقات سازمان ملل ارائه کرد. انتظار می‌رود این گروه تحقیقات خود را پایان داده و تصمیم خود را روز جمعه اعلام کنند.


به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اگر این هیأت تحقیقات سازمان ملل به نفع آسانژ رأی دهد بدان معنا خواهد بود که وی به صورت دل بخواهانه بازداشت شده است. به همین خاطر است که سوئد و انگلیس باید آسانژ را فورا آزاد کرده و به او غرامت بدهند.


آسانژ در ادامه بیانیه خود گفت: اگر هیأت سازمان ملل تشخیص دهد که بازداشت دلبخواهانه من در سفارتخانه اکوادور غیرقانونی بوده فورا تحویل پاسپورتم را می‌پذیرم و خود را به پلیس انگلیس تحویل خواهم داد.









تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن