تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805202449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نیمه‌شب اتفاق افتاد» روایتی از عاشقانه‌ای متفاوت/ خواستم نام فیلمم زنانه نباشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «نیمه‌شب اتفاق افتاد» روایتی از عاشقانه‌ای متفاوت/ خواستم نام فیلمم زنانه نباشد
پاکروان: فکر کردم که با تغییر نام فیلم باعث می‌شوم که روی این شخصیت فیلم نشود. به همین دلیل خواستم نام فیلمم زنانه نباشد.

«نیمه‌شب اتفاق افتاد» روایتی از عاشقانه‌ای متفاوت/ خواستم نام فیلمم زنانه نباشد
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» با حضور تینا پاکروان کارگردان و تهیه‌کننده، گوهر خیراندیش، رویا نونهالی، حامد بهداد، ستاره اسکندری، محراب رضایی بازیگر آن و آنتونیا شرکا منتقد فیلم ظهر امروز در سالن کنفرانس برگزار شد. این نشست نیز که با اجرای محمود گبرلو برگزار می‌شد حواشی خاصی را در پی داشت.


تینا پاکروان در ابتدای این جلسه بیان کرد: ما برای ساخت و اکران این فیلم تلاش زیادی کردیم و از تمامی اهالی رسانه تشکر می‌کنم.


گوهر خیراندیش نیز ضمن تقدیر از زحمات اهالی رسانه گفت: همه مسئولیت ما بر دوش اصحاب رسانه است.


حامد بهداد اظهار داشت: برای اصحاب رسانه آرزوی شاد بودن و ثروتمند ماندن داریم و امیدوارم که دوستی ما افزایش یابد و رشد همه ما را موجب شود.


آنتونیا شرکا با تمجید از استعداد ذاتی تینا پاکروان گفت: من این استعداد را تحسین می‌کنم و خوشحالم نام فیلم را «زیبا» نگذاشت که موجب تمرکز مخاطب بر روی شخصیت شود.


تینا پاکروان نیز بیان کرد: نام اولیه این فیلم «زیبا؛ یک زندگی کوتاه» بود که تغییرش دادم و فکر کردم که با این تغییر باعث می‌شوم که روی این اسم و این شخصیت تمرکز نشود و خواستم نام فیلم زنانه نباشد.


گوهر خیراندیش نیز بیان کرد: دیشب به ما می‌گفتند که همه فیلم‌های روزهای اول اندوهناک بود و اشکی برای فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نمانده است. من از طرف مخاطبان این فیلم به هیئت انتخاب پیشنهاد می‌دهم که برای سال آینده ترکیب فیلم‌ها را با تنوع بیشتری بچینند تا تمام فیلم‌های شبیه به هم در یک روز نیفتد. من در مورد لزوم مخاطب‌پسند بودن فیلم‌ها صحبت می‌کنم و این که در سال گذشته فقط فیلم‌های کمدی مخاطب داشت و این حق مردم است که پس از ناراحتی‌ها و مشکلاتشان یک فیلم شاد ببینند و خنده بر لبشان بیاید. تهیه‌کنندگان می‌ترسند که سراغ موضوعات غم‌انگیز و ناراحت‌کننده بروند؛ چون فکر می‌کنند که مخاطب‌پسند نیست و ریشه ندارد اما باید فکری به حال این‌گونه فیلم‌ها کرد.


ستاره اسکندری در خصوص بازی در این فیلم و همکاری با حامد بهداد و سایر بازیگران گفت: نکته مهم این فیلم شرافت و نجابت آن بود. عشق در نگاه حامد بهداد آنقدر شریف و نجیب بود که من می‌خواستم به احترامش بایستم. چون پس از مدت‌ها باعث شد، این جنس عشق را که در سینمای ما گم شده دوباره ببینیم.


حامد بهداد خطاب به ستاره اسکندری گفت: کار بازیگر و هنرمند استخراج شعر و وجوهات شاعرانه از لحظات و ماجراهاست. از تو تشکر می‌کنم که چنین نظری داری؛ اما من هم جنبه‌اش را ندارم و هم به آن احتیاج دارم.


نونهالی در این نشست با دفاع از به تصویر کشیدن چنین عشقی با این تفاوت سنی بین زن و مرد گفت: این عشق‌ها با این تفاوت سنی را ایراد نمی‌دانم و از نظر من می‌تواند بسیار زیبا باشد.


آنتونیا شرکا منتقد فیلم ضمن تقدیر و تحسین فیلم گفت: من این نقد را به فیلم دارم که چرا باید اینگونه تمام می‌شد؛ چرا باید پایان این رابطه تراژدی می‌شد. به راحتی می‌توانست طوری ساخته شود که این اتفاقات در پایان داستان نیفتد.


پاکروان پاسخ داد: عشقی در فیلم نشان داده می‌شود که جامعه نسبت به آن انگشت اتهام دارد. کسی که این عشق را تجربه می‌کند از طرف خانواده، آشنایان و دوستان با انتقاد مواجه می‌شود. اگر می‌خواهیم یک قصه عاشقانه را بسازیم، باید ضرباتی را که در مقابل یک عشق معصوم و مظلوم وارد می‌شود را نشان دهیم و من می‌خواستم از روایت خطی دوری کنم و فکر می‌کنم این ماجرا و این فیلم یک سیلی به صورت کسانی باشد که به هر نحوی در پایان این داستان دخالت داشتند. «منیر» دوست «زیبا» نیز در زمانی از فیلم از دوستش روی‌گردان می‌شود و از نظر او هم این رابطه برای مرد مشکلی نیست.


پاکروان بیان کرد: سینمای ایران پتانسیل درگیر کردن مردم را دارد. فیلم‌ها هم با قوانین ایران مجوز ساخت نمایش می‌گیرد؛ اما اگر مردم به خوبی از محصولات سینما و ساخت فیلم‌ها و محتوای آن‌ها با خبر باشند، سینما به این وضع نمی‌افتد. جریان‌سازی‌های رسانه‌ای فقط باعث تلخ شدن کام ما و خراب شدن جشن سینما می‌شود. 


حامد بهداد نیز بیان کرد: وقتی در جریان این فیلمنامه قرار گرفتم فکر کردم که فرصت خوبی است که چنین نقشی را در کارنامه‌ام داشته باشم. من به نفس عشق ورزیدن و عاشقانه بودن فیلم احترام می‌گذارم. در نهاد خودم فکر می‌کردم، اگر فعل عشق را به تفسیر بکشم، باعث تشویق به عشق‌ورزی در جامعه می‌شوم. 


وی اظهار داشت: وقتی که زشتی در جامعه  حکمفرما باشد، زیبایی و عشق متهم به جرم می‌شود. من فکر می‌کنم انگار عشق ورزیدن جرم است. عشق چهارچوب‌ها را به هم می‌زند و زشتی را پس می‌زند. 


حامد بهداد افزود: ما میراث‌دار ادبیات ایران هستیم و  من فکر می‌کنم به نفع همه ماست که به عشق و دوست‌داشتن بپردازیم.


پاکروان در ادامه این نشست بیان کرد: حامد بهداد برون‌گرا و پرهیاهو، در این فیلم نقش یک عاشق خجالتی را بازی کرد و تمام انرژی خود را برای فیلم گذاشت. 


تینا پاکروان در پاسخ به انتقاد یک خبرنگار از حجم زیاد موسیقی فیلم پاسخ داد: من احساس می‌کنم موسیقی فیلم صدای نهفته و پنهان رویا  و حسین است. موسیقی این فیلم فریاد صدای خفته این دو نفر است. من به کسب سیمرغ برای فیلمم امید دارم و عقیده دارم این فیلم بدون این بازیگران ساخته نمی‌شد. من با رویا و حسین عاشق شدم. با ستاره اسکندری و شیرینی‌های نقشش خندیدم و پای میز مونتاژ گریه کردم.


پاکروان در پایان سخنان خود گفت: من پایان باز را برای فیلم دوست ندارم؛ چون نمی‌خواهم مخاطبی که برای تماشای فیلم وقت گذاشته رها شود.










۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن