تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون تئاتر شورایی تاسیس شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کانون تئاتر شورایی تاسیس شد
کانون تئاتر شورایی تاسیس شد کانون تئاتر شورایی با مشارکت واحد هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای خاوران تاسیس شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، این کانون برای نخستین بار با سرپرستی آریان رضایی، دبیر کانون تئاتر شورایی، از تاریخ 12 بهمن ماه با حمایت و نظارت مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 و معاون هنری سازمان کار خود را آغاز کرد است. فراخوان عمومی این کانون به زودی منتشر خواهد شد و پس از اعلام فراخوان عمومی، فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.
 
خسروی‌فر مسئول هنری فرهنگسرای خاوران در این باره گفته است: «کانون تئاتر شورایی با هدف آموزش، ترویج و معرفی تئاتر شورایی  به منظور پرداختن به موضوعاتی اعم از حقوق و اخلاق شهروندی، تشکل‌های مردمی و مشارکت عمومی در فرهنگ و زندگی شهری در راستای ارتقای فعالیت‌های نمایشی و بهره‌گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران  تاسیس می‌شود.»
 
علاقمندان برای عضویت در کانون می‌توانند به نشانی خیابان خاوران، بعد از سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه و یا با تلفن 33717033 تماس گیرند.
 
تئاتر شورایی اسلوبی کاربردی - آموزشی با اهداف تعلیمی و تربیتی و با مشارکت مخاطبان است. این اسلوب را آگوستو بوآل کارگردان، مربی و پژوهشگر برزیلی در دهه 1970 میلادی در برزیل و بر اساس نظام آموزشی و پرورشی پائولو فریره، محقق و روانشناس شهیر، بنیان نهاد.
 
این شیوه نمایشی دارای هفت مدل اجرایی نمایشنامه‌نویسی همزمان، تئاترمجسمه، تئاتر روزنامه،رنگین کمان آرزو،  تئاتر مجادله،‌ تئاتر نامرئی و  تئاتر قانونگذار است.
 


منبع: تسنیم


94/11/13 - 19:04 - 2016-2-2 19:04:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن