تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816161445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرمز پررنگ و آبی کمرنگ با کاور اصفهانی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قرمز پررنگ و آبی کمرنگ با کاور اصفهانی
رویارویی سرمربی 44 ساله ذوب‌آهن با استقلال و تقابل مهاجم 29 ساله سپاهان با پرسپولیس در این هفته هرچند که در معیت تیم‌های اصفهانی صورت می‌گیرد اما در پس آن رقابتی سرخابی پنهان است.

به گزارش "ورزش سه"، نمایندگان لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی در این هفته به مصاف سرخابی‌های پایتخت می‌روند که در هر دو تیم یک سرخابی سابق حاضر است که در پوشش تیم اصفهانی تقابل با تیم رقیب را تجربه می‌کند. از بین این دو نفر یکی قطعاً روی نیمکت ذوب‌آهن حضور خواهد داشت و دیگری به احتمال زیاد روی نیمکت سپاهان می‌نشیند.

اولی یحیی گل‌محمدی است که به عنوان یک پرسپولیسی تیر و تمام عیار در فوتبال ایران شناخته می‌شود و به همین خاطر هر بار رویارویی او در کسوت سرمربی ذوب‌آهن با پرسپولیس یا استقلال نگاه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند. نفر دوم اما امین منوچهری است که البته غلظت استقلالی بودنش به مراتب خیلی کمتر از شدت پرسپولیسی بودن یحیاست.

شاید با وجود عملکرد موفق برانکو ایوانکوویچ و برخلاف فصل گذشته که قرمزها به بهانه اوج‌گیری ذوب‌آهن به دفعات دلتنگ یحیی ‌شدند امسال کسی خیلی جای او را روی نیمکت تیم پرطرفدار پایتخت خالی نکند. با این حال، هنوز هم بسیاری در فوتبال ایران به گل‌محمدی به چشم سرمربی آینده پرسپولیس نگاه کرده و پیش‌بینی می‌کنند که این مربی 44 ساله با ادامه روند تحسین‌ برانگیز ماه‌های اخیرش طی سال‌های آینده دوباره به نیمکت داغ این تیم پرطرفدار باز خواهد گشت.

برخلاف سرمربی فعلی ذوب‌آهن که به غیر از داشتن پیشینه مربیگری در پرسپولیس سابقه سال‌ها بازی در این تیم را هم در کارنامه دارد عمر حضور منوچهری در استقلال بسیار کوتاه بود به گونه‌ای که این بازیکن تنها یک نیم‌فصل در جمع آبی‌های پایتخت حضور داشت. با  وجود این سابقه کم مهاجم جدید و 29 ساله سپاهان به عنوان یک «استقلالی» در فوتبال ایران شناخته می‌شود به خصوص که او فصل گذشته پس از گلزنی به پرسپولیس با پیراهن راه‌آهن به هواداران این تیم عدد 4 را نشان داد تا ارادت پابرجای خود نسبت به تیم سابقش را نشان دهد.

منوچهری البته در آخرین صحبت‌های خود طی روزهای اخیر تأکید کرده که در حال حاضر تمام تمرکزش روی تیم اصفهانی است و هیچ علاقه‌ای ندارد تا در بازی پیش رو با پرسپولیس مثل دیدار فصل گذشته برابر این تیم وارد کری سرخابی‌ها شود. بازیکن تازه‌وارد سپاهان که ظاهراً به درستی از حساسیت هواداران اصفهانی نسبت به این موضوع آگاه است البته با وجود محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا شانس بسیار کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان را دارد. با این حال، هیچ بعید نیست که ایگور استیماچ برای دقایقی هم که شده منوچهری را به عنوان بازیکن جایگزین به میدان بفرستد تا این بازیکن این بار با پیراهن سپاهان رویارویی با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تجربه کند.


10:07  1394/11/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن