تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816156631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دندانپزشکی زیبایی و بدون درد- دکتر محمد یزدی زاده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: رپورتاژ آگهی
دندانپزشکی زیبایی و بدون درد- دکتر محمد یزدی زاده




در دندانپزشکی بدون درد جهت جلوگیری از ایجاد استرس و ترس بیمار سعی بر آن است که درد را در حین اعمال دندانپزشکی حذف کنند یا به حداقل ممکن برسانند.






دکتر محمد یزدی زاده- بيماري هاي دهان و دندان




تماس مستقیم
٢٦٧٦٣٢٢٥ 


رفع موهای زائد با الکساندرایت - کلینیک مه سیما




دندانپزشکی زیبایی و بدون درد- دکتر محمد یزدی زاده




دندانپزشكي پيشگيري

سازمان بهداشت دهاني اهميت پيشگيري از بيماري هاي دهان و دندان و تقدم آن نسبت به درمان كه غالبا پرهزينه و احتياج به مصرف نيروي انساني و زمان طولاني دارد را همواره مورد توجه قرار داده است.

كار پيشگيري بايد به صورت تيمي (دندانپزشك، دانشجو، بهداشتكار دهان و دندان و خود بيمار) انجام گردد. يكي از مهمترين شاخه هاي دندانپزشكي پيشگيري، دندانپزشكي پيشگيري در اطفال است.

با رویش اولین دندان‌ها در دهان، دندانپزشکی پیشگیری باید شروع شده و اولین ویزیت دندانپزشک اطفال صورت گیرد.
 

دندانپزشکی زیبایی و بدون درد- دکتر محمد یزدی زاده



دندانپزشکی پیشگیری چیست؟

دندانپزشکی پیشگیری برای کودکان شامل موارد ذیل است:

مسواک زدن، تکامل دندانی، استفاده از نخ دندان، فلوراید، عادات دهانی، ارتودنسی، توجه والدین، رژیم غذایی، سیلانت‌ها و مراقبت‌های هنگام ورزش دندانپزشک، در تمام این زمینه‌ها به شما کمک کرده و آموزش‌های لازم را ارایه می‌دهد.


دکتر محمد یزدی زاده



● دندانپزشكي پيشگيري به دلایل زیر حايز اهميت مي باشد:

دندانپزشکی پیشگیری به کودک شما لبخندی زیبا می‌بخشد کودکانی که دهانی سالم دارند، غذایشان را به راحتی جویده و مواد غذایی بیشتری را جذب می‌کنند. یک دهان سالم بسیار مورد توجه بوده و به کودکان اطمینان و اعتماد به نفس می‌دهد. در نهایت دندانپزشکی پیشگیری به معنای محدود شدن بیماری، کاهش هزینه‌ها و مدت درمان است.

زمان شروع دندانپزشكي پيشگيري:

با رویش اولین دندان‌ها در دهان، دندانپزشکی پیشگیری باید شروع شده و اولین ویزیت دندانپزشک اطفال صورت گیرد. معاینات زود هنگام دندانپزشکی، شانس پیشگیری از بیماری‌های دندان را بیشتر کرده و به کودک شما کمک می‌کند که به نسلی تعلق یابد که فاقد پوسیدگی دندانی باشند.

نقش والدين در پيشگيري:

بعد از ارزیابی، بهداشت دهان و دندان فرزند شما، دندانپزشک اطفال طرحی را برای مراقبت‌های در منزل با توجه به شرایط او، به شما ارایه می‌دهد. این برنامه شامل آموزش مسواک و نخ دندان، تغذیه و در صورت نیاز تجویز فلوراید خواهد بود. با این کمک‌ها شما می‌توانید عمری توأم با عاداتی مفید و سلامتی بخش به کودک‌تان اعطا نمایید.

نقش دندانپزشك در پيشگيري:

تمیز کردن دندان‌ها و فلورایدتراپی از اهم برنامه‌های دندانپزشکی پیشگیری هستند، ولی آنچه که بیشتر می‌توان انجام داد برای مثال عبارتند از: دندانپزشک اطفال شما می‌تواند از سیلانت به منظور جلوگیری از پوسیدگی استفاده کند. برای تهیه و انتخاب یک محافظ دهانی برای مواقع فعالیت‌های ورزشی مخاطره‌آمیز به شما کمک کند تا از صدماتی که هنگام فعالیت‌های بدنی و ورزش ممکن است به صورت و دندان‌های کودک شما وارد شود، جلوگیری کند.

وی همچنین می‌تواند موارد نیاز به ارتودنسی را تشخیص داده و یا پیش‌بینی نماید و یا در این زمینه نیز اقدام کند. دندانپزشک کودکان با پیگیری و ترویج مراقبت‌های پیشگیری می‌تواند برای کودک شما لبخندی با نشاط را به ارمغان آورده و بیمه کند.


دکتر محمد یزدی زاده



دندانپزشكي كم آسيب و بدون درد

در روش هاي دندانپزشكي كم اسيب با پوسيدگي هاي دنداني به عنوان يك بيماري عفوني برخورد مي شود. اين روش هاي دندانپزشكي جديد و مدرن بوده و با پوسيدگي و ترميم دندان ها برخورد بيولوژيك دارد. در دندانپزشكي كم آسيب و بدون درد هدف اصلي پيشگيري، تشخيص زود هنگام، درمان با حداقل آسيب به بافت دندان صدمه ديده و دندان هاي اطراف و همچنين كاهش خطرات ناشي از درمان هاي سنتي، كاهش هزينه مدنظر است.

دندانپزشكي بدون درد و كم آسيب جديدترين گزينه در علم دندانپزشكي نوين مي باشد. اين روش به كمك دستگاه هايي نظير دياگنودنت، ويستاكم، ليزر انجام پذير است.

دندانپزشكي ديجيتال: شامل درمان توسط دستگاه ها و ابزارالات پيشرفته جهت كمك به تشخيص و درمان صحيح مي باشد و  شامل دستگاه هايي نظير: دستگاه aquacut، دياگنودنت، ويستاكم، ليزر مي باشد.


دکتر محمد یزدی زاده


دستگاه aquacut:

اين دستگاه بدون درد، بدون بيحسي، بدون نياز به ليزر و توربين، بدون ايجاد گرما و حرارت و حتي بدون تماس با سطح دندان و عدم تحريك پذيري پالپ دندان عمل برداشت پوسيدگي را انجام مي دهد.

برخلاف روش هاي مرسوم (توربين و فرز) اين دستگاه با سطح دندان تماس نداشته بنابر اين هيچگونه لرزش، صدا و يا بويي بيمار را آزار نخواهد داد. همچنين ريسك لب پر شدن و يا استرس شكسته شدن دندان كاهش مي يابد. علاوه بر اين به علت فرايند سايش ملايم، دندانپزشك را بي نياز از بي حسي مي كند. كه در نتيجه در وقت صرفه جويي شده و بيمار احساس ارامش و راحتي بيشتري خواهد داشت. لازم به ذكر است به دليل مزاياي فوق العاده و امنيت بيشتر در حين كار حتي براي اطفال نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.


دکتر محمد یزدی زاده



دياگنودنت:

پيشرفته ترين وسيله تشخيص پوسيدگي در حال حاضر مي باشد كه با تابش نور ايمن ليزر به درون دندان هر گونه پوسيدگي پنهان در لايه هاي دروني دندان را آشكار مي كند و حتي شدت آن را با عدد نشان مي دهد. مزيت مهم اين وسيله انقلابي در زمينه تشخيص پوسيدگي هاي دندان به پا كرده است اين است كه كوچك ترين پوسيدگي هاي موجود را در ابتدايي ترين مراحل تشكيل كه حتي قابل رويت و رديابي با دقيق ترين راديوگرافي ها نمي باشد را شناسايي كرده و امكان انجام درمان مقتضي و به موقع را براي شخص دندانپزشك فراهم  مي كند.

صرفنظر از قدرت تشخيصي دياگنودنت، مزيت ديگر اين وسيله اطمينان خاطر دادن به دندانپزشك هنگام برداشتن پوسيدگي و ترميم دندان مي باشد به طوري كه وي را قادر مي سازد از روند كامل برداشت پوسيدگي اطمينان يابد و سپس اقدام به ترميم دندان نمايد.

دکتر محمد یزدی زاده


ويستاكم:

اين دستگاه نه تنها پوسيدگي يا سلامت بافت دنداني را به دندانپزشك نشان مي دهد بلكه مي تواند ميزان تخريب بافت را با رنگ هاي مختلف بر روي مانيتور نشان دهد. اين دستگاه براساس اختلاف بازتابش فلورسنس ميان بافت سالم و پوسيده  عمل مي كند. بازتابش فلورسنس از بافت پوسيده توسط دستگاه تحليل شده و به صورت تصويري از دندان با رنگ هاي مختلف  بر روي مانيتور نمايش داده مي شود. استفاده از اين دستگاه بسيار اسان است و قدرت تشخيصي ان بسيار بالاتر از روش هاي سنتي است و تشخيص كاملي را در سطح و عمق بافت دنداني به دندانپزشك ارايه مي دهد.


دکتر محمد یزدی زاده



ليزر:

استفاده از يك دستگاه ليزر با تكنولوژي بالا براي توليد يك پرتو مخصوص از نور متمركز شده را ارايه مي كند. اشعه در دهان متمركز مي شود و مي توان نواحي پوسيدگي دندان يا عفونت لثه را با دقت بسيار بالايي بردارد. پرتو ليزر نواحي مورد نظر را بر مي دارد و محيط را استريل مي كند بنابراين خونريزي، درد و احتمال عفونت بسيار اندك است.

كاربرد ليزر در دندانپزشكي باعث افزايش دقت در درمان و كاهش زمان بهبودي مي شود. دستگاه تراش ميكروابريشن: ميكروابريشن روشي است كه به كمك مواد مخصوص بافت معيوب سطحي مينا ساييده شده و در موارد فلوئوروزيس خفيف تا متوسط مي تواند به عنوان روشي درماني به كار رود. اين دستگاه به كمك پودر ساينده و آب سطح دندان را تراش داده و مخصوصا در پوسيدگي هاي سطحي در اطفال بدون ايجاد صدا و كاملا بدون درد خواهد بود. در دندانپزشكي بدون درد سعي بر آن است كه درد را در حين اعمال دندانپزشكي حذف كنيم و يا به حداقل ممكن برسانند.


 آدرس: سعادت آباد، خیابان سروغربی، بین چهار راه سرو و میدان کتاب، جنب فروشگاه TOYTOY، پلاک 143، طبقه چهارم




تماس مستقیم
٢٦٧٦٣٢٢٥ - ٢٦٧٦٣٢١٤
به منظور آشنایی با جدیدترین روش ها و تکنولوژی پیشگیری، تشخیص زودرس ،درمان های محتاطانه و بدون درد و در نهایت کاهش هزینه ما را در ایستاگرام و تلگرام دنبال کنید

دکتر محمد یزدی زاده- بيماري هاي دهان و دندان
 dr_yazdizadeh




دکتر محمد یزدی زاده- بيماري هاي دهان و دندان
 dr_yazdizadeh












تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن