تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش های رسیده می گوید ، دانشگاه گیلان کار خوبی نکرده است!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک: عده ای می گویند قانون گریزی یک بیماری است، پس برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کرد و عده دیگری عقیده دارند که قانون گریزی یک جرم است و فرد قانون گریز را باید به مراجع قانونی معرفی کرد تا تنبیه شود.
تابناک: عده ای می گویند قانون گریزی یک بیماری است، پس برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کرد و عده دیگری عقیده دارند که قانون گریزی یک جرم است و فرد قانون گریز را باید به مراجع قانونی معرفی کرد تا تنبیه شود.
به گزارش تابناک گیلان، عده ای می گویند قاون گریزی یک ناهنجاری رفتاری است و فرد قانون گریز باید تا ته خط برود تا سرش به سنگ بخورد و خودش به این نتیجه برسد که باید عادت زشتش را کنار بگذارد و این که پدیده ای مانند قانون گریزی را بیماری بدانیم یا بدرفتاری یا جرم، در انتخاب روش مواجهه با آن موثر است.
برای مقابله با برخی هنجارشکنی ها که جرم به شمار می روند، راهکارهای قانونی وجود دارد، اما برای از میان بردن برخی دیگر از آنها باید از راه های روان شناسانه و جامعه شناسانه وارد شد.
گزارش های رسیده از وزارت علوم حاکی از آن است که اتفاقی خوبی در دانشگاه گیلان نیفتاده است.

 مسئولان سازمان امور دانشجویان بر ثبت نام دانشجویان بورسیه در ترم تحصیلی جاری تاکید کردند، اما برخی دانشگاه ها همچنان از ثبت نام این دانشجویان خودداری می کنند.
یکی از دانشجویان بورسیه اظهار داشت: علیرغم وعده رئیس ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن