تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798272960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ رواني عوامل خارجي و همتايان داخلي آنها عليه شوراي نگهبان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنگ رواني عوامل خارجي و همتايان داخلي آنها عليه شوراي نگهبان
كوثري گفت:آقاي رئيس جمهور كه هميشه مدعي قانون‌گرايي بوده‌اند و از دولت قبل به دليل قانون گريزي انتقاد مي‌كنند حالا بايد به همان صورت عمل كنند. شوراي نگهبان در چارچوب وظايف خود عمل كرده و رئيس جمهور هم بايد در چارچوب اختيارات خود عمل كند.

جنگ رواني عوامل خارجي و همتايان داخلي آنها عليه شوراي نگهبان
جوان‌آنلاين: محمد اسماعيل كوثري،‌ عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص عملكرد شوراي نگهبان گفت: همان‌طور كه حضرت امام (ره) فرمودند قانون براي همه يكسان است و هيچ‌كس مقابل قانون نسبت به ديگري برتري ندارد لذا براي هر مسئولي در چارچوب قانون وظايف تعريف شده‌اي دارد. لذا مسائلي را آقاي رئيس جمهور مطرح كرده‌اند نشان از اعمال نفوذ دارد و در واقع در تصميمات شوراي نگهبان فراتر از قانون را طلب مي‌كنند كه اين خلاف قانون است.
 

كوثري ادامه داد: آقاي رئيس جمهور كه هميشه مدعي قانون‌گرايي بوده‌اند و از دولت قبل به دليل قانون گريزي انتقاد مي‌كنند حالا بايد به همان صورت عمل كنند. شوراي نگهبان در چارچوب وظايف خود عمل كرده و رئيس جمهور هم بايد در چارچوب اختيارات خود عمل كند.
 

وي در خصوص رد صلاحيت افراد از سوي شوراي نگهبان گفت: اگر افرادي كه رد صلاحيت شدند، حتما شواري نگهبان در رابطه با آنها استناداتي دارد. لذا اينكه هر كس در هر پست و مقامي بخواهد مصاحبه و اظهارنظري خارج از چارچوب قانون انجام دهد، نمي‌تواند قابل قبول باشد بلكه بايد اين اجازه داده شود كه شوراي نگهبان خود كارش را انجام دهد.
 

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: رد صلاحيت‌ها بر اساس مسائل سياسي نيست و بسياري از مسائل ديگري هم وجود دارد. اينگونه است كه بايد مانند يك مربي و مجموعه‌اي كه جمع مي‌شوند و يك تيم را مشخص مي‌كنند و از ده‌ها نفر كه مي‌خواهند به يك تيم فوتبال برسند، تعدادي را انتخاب كنند. مقابل هر فردي كه مي‌خواهد روي صندلي مجلس بنشيند حدود 16 رقيب وجود دارد و در چنين شرايطي بايد گفت دموكراسي به معناي واقعي آن رعايت شده است. لذا اينكه بخواهيم شوراي نگهبان را زير سوال ببريم به نظر من در درجه اول در آينده هم افراد ديگر مي‌خواهند اين جايگاه را زير سوال ببرند و در اصل بايد بگوييم اينجا قانون در نظر گرفته نشده لذا اينطور است كه مسئولين مخصوصا آقاي رئيس‌جمهور موظف هستند كه چارچوب قانون را رعايت كنند.
 

كوثري با اشاره به پرهيز از فشار جناح‌هاي سياسي به شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت كانديداها بيان كرد: اصلا بحث اصلاح‌طلب و اصولگرا نيست. دسته‌بندي سياسي در پرونده افرادي كه مسئولين شوراي نگهبان بررسي مي‌كنند، وجود ندارد و اصلا به اين دسته‌بندي‌ها توجهي نمي‌شود. محتواي پرونده را خود كانديداها نوشته‌اند و مسئولين شوراي نگهبان هم همان‌ها را از مرجع مربوطه استعلام كرده‌اند، بنابراين اينكه جوسازي مي‌شود و جنگ رواني به راه مي‌اندازند توسط بيگانگان است كه برخي از عوامل آنها هم در داخل آن را تكرار مي‌كنند؛ چرا كه اين مسئله به هيچ وجه مورد قبول نيست اگر بخواهيم دسته‌بندي كنيم برخي از اصولگرايان، مستقل‌ها و حتي افراد عادي هم به دلايل مختلف رد صلاحيت شده‌اند.        



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن