تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 12 درصدی بودجه سازمان‌های بیمه‌‌گر در سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به پانا خبر داد؛ افزایش 12 درصدی بودجه سازمان‌های بیمه‌‌گر در سال 95 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درخصوص بودجه سال آینده این سازمان گفت: برای سال 95 تنها 12 درصد به بودجه سازمان های بیمه گر افزوده شده است.
۱۳۹۴ شنبه ۱۰ بهمن ساعت 09:13

خبرگزاری پانا+

محمدجواد کبیر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، بودجه بیمه سلامت برای سال آینده بسیار پایین است، اظهار داشت: در مجموع برای سازمان های بیمه گر رقم 12 درصد را برای بودجه پیش بینی کرده اند که سهم سازمان بیمه سلامت نیز در بودجه سال آینده بسیار پایین است که برای سال 95 با مشکل مواجه می شویم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: رقمی که ما برای حل مشکلات و برنامه های سازمان بیمه سلامت نیاز داریم با آن چیزی که تخصیص می یابد، متفاوت است. رقم مورد نیاز ما 10 هزار میلیارد تومان است تا بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم.
وی در ادامه به میزان بدهی سازمان بیمه سلامت به مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: بخشی از بدهی ما به بیمارستان ها و مراکز درمانی پرداخت شده است که هنوز بیش از دو هزار میلیارد تومان آن پرداخت نشده است، از طرفی بدهی وزارت بهداشت نیز به سازمان بیمه سلامت نیز به همین مقدار است که امیدواریم پرداخت شود.
کبیر با بیان اینکه لازمه بیمه موفق ثبات منابع است، افزود: اگر منابع ثابتی نداشته باشیم، نمی ‌توانیم به سمت بهره‌ وری پیش برویم. البته برنامه ریزی برای اجرای اهدف عملیاتی سازمان بیمه سلامت تعریف شده و در دستور کار قرار دارد که با تزریق به موقع منابع، این برنامه ها به طور کامل اجرا می شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با یادآوری اینکه ۲۳ میلیون نفر روستایی در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قراردارند، اضافه کرد: بیش از 280 هدف عملیاتی در سازمان بیمه سلامت تعریف شده که هر استان به فراخور وضعیت خود برای تحقق اهداف عملیاتی گام بر می‌ دارد که امیدواریم در سال آینده برنامه های عملیاتی بیشتری ارائه شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن