تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815082259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشکسالی‌های جنوب ۱۶ ساله شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
خشکسالی‌های جنوب ۱۶ ساله شد
خشکسالی‌های جنوب ۱۶ ساله شد یک مقام مسئول در وزارت نیرو گفت: ۱۶ سال خشکسالی مستمر استان هرمزگان باعث پالش های اساسی در آبرسانی به روستاها شده است.


 به گزارش فرهنگ نیوز،وشیار اعظم‌واقفی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی ملی ایمنی آب در شهر بندرعباس از سال 93، هدف از تشکیل این کمیته را تحلیل منابع آبی، شناسایی نقاط آسیب پذیر شبکه آبرسانی و پیشگیری از وقوع آسیب‌ها و کنترل آن‌ها عنوان کرد.مدیر دفتر نظارت بر بهداشت آب آبفای کشور اظهارداشت: با استمرار خشکسالی 16 ساله در استان هرمزگان، برای تامین آب شرب مورد نیاز در برخی مناطق به ویژه روستاها با چالش اساسی مواجهیم. لازمه حضور قوی و موفق کمیته ملی در هر یک از استان‌ها، حمایت استانداری به‌ ویژه معاونت سیاسی و عمرانی و همکاری سازمان‌های متولی است.
 
وی گفت: انتظار داریم برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بهبود و ارتقای این کمیته که تحلیل و بررسی همه جانبه شده و به عنوان طرح‌های اولویت دار معرفی می‌شوند، اعتبارات استانی تخصیص یابد. همچنین این کمیته می‌تواند در جایگاه مشاور استانداری در اجرای طرح‌های عمرانی قرار گیرد تا از بروز خطرات و آسیب‌های احتمالی به شبکه توزیع و کیفیت آب شرب جلوگیری شود.
 


منبع: مهر


94/11/8 - 13:49 - 2016-1-28 13:49:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن