تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۰ هزار نیروی بیکار در زنجان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان دارای حدود ۴۱۰ هزار نیروی کار است، گفت: از این تعداد نیروی کار ۴۰ هزار نیروی بیکار در استان زنجان وجود دارد.
محمدرضا یوسفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: فرهنگ غالب کشور در بخش اشتغال پشت میز نشینی بوده و اغلب جوانان بیشتر جویای کار در بخشهای دولتی هستند.
وی با بیان اینکه ظرفیت جذب در بخش دولتی پایین و سیاست دولت کوچک سازی بدنه آن است، تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت بیکار استان نیاز به نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در بین جوانان هستیم.
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: برای برطرف کردن معضل بیکاری راهی جز سوق جوانان در مسیر اشتغال غیردولتی و ترویج و توسعه کارآفرینی و هدایت نیروی کار به سوی فعالیت های خوداشتغالی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: باید تفکر غالب بین آحاد مردم جامعه و جویندگان کار و خانواده های آنان مبنی بر این که اشتغال الزاماً مساوی با استخدام تغییر پیدا کند.
یوسفی با اشاره به ظرفیت کم اشتغال در بخش دولتی در استان گفت: استان زنجان دارای حدود 410 هزار نیروی کار است که حدود 370 هزار نفر از آنان مشغول به کار هستند و از مجموع این370 هزار نفر تنها 18 درصد، معادل 64 هزار نفر در بخش عمومی شاغل هستند.
وی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
۴۰ هزار نیروی بیکار در زنجان وجود دارد






چهارشنبه ، ۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن