تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جورج فریدمن: آمریکا نیازمند توافق هسته ای با ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: جورج فریدمن، تحلیلگر مشهور آمریکایی در مقاله ای به تشریح راهبرد جدید آمریکا در منطقه پرداخته و نوشته واشنگتن برای موازنه قدرت در راهبرد جدیدش علیه داعش به توافق هسته ای با ایران نیاز داشته است.
خبرگزاری فارس: جورج فریدمن، تحلیلگر مشهور آمریکایی و مدیر کل «آژانس اطلاعات و مراقبت راهبردی آمریکا» در تازه ترین نوشته اش با بیان این ادعا که گروه تروریستی داعش ایران و آمریکا را به یکدیگر نزدیک تر کرده می نویسد واشنگتن برای غلبه بر این گروه تروریستی به توافق هسته ای با ایران هم نیاز داشته است. 
او در این یادداشت در پایگاه «بیزینس اینسایدر» به رفع پاره ای از تحریم های بین المللی علیه ایران پس از پایبندی این کشور به تعهداتش ذیل برجام اشاره کرده و رفع تحریم ها را موضوعی قابل پیش بینی از قبل دانسته است. 
فریدمن در آغاز این مقاله می نویسد: «ما در موسسه "ژئوپولیتیک فیوچر" انتظار این را داشتیم- اما پیش بینی ما بر موضوع سلاح های هسته ای استوار نبود، بلکه بر این پیش بینی متکی بود که به دلیل همگرا شدن منافع راهبردی همکاری هایی بین ایران و آمریکا وجود خواهد داشت.»
 وی در توضیح بیشتر می افزاید: «در یک مقطع زمانی، سلاح های هسته ای مسئله اصلی در قبال ایران بودند. اما با گذر زمان و با پیدایش مشکلات مهم تر، آنها به موضوعی کم اهمیت تبدیل شدند.»
این دانشمند علوم سیاسی، «آینده منطقه، داعش و منافع ... [ مشاهده متن کامل خبر در فردا نیوز ]

سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن