تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی شاه مجازی مازندران به کاخ دادگستری دعوت شد/ وقتی پلیس فتا حواسش به همه چیز هست!!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: با این اقدامات اراذل و اوباش نه تنها فضای حقیقی جامعه بلکه فضای مجازی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و میدان برای حضور مسئولان قضایی و انتظامی فراهم شد.
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه ماجرای قتل یک زن در مسیر دندانپزشکی شرق مازندران در ابتدای امسال وضعیتی نگران کننده در افکار عمومی مازندرانی ها ایجاد کرده بود خوشبختانه با کشف حقیقت همچنین دستگیری و مجازات آخرین مجرم این رویداد، قاطعیت دستگاه اطلاعاتی، قضایی و انتظامی موجب بازگشت آرامش به خانواده ها شد.
اما در هفته ای که گذشت نیز پلیس مازندران روزهای پرکاری داشت زیرا افرادی با انتشار کلیپ های متعدد حاوی تصاویر ضرب و شتم یا اربده کشی و فحاشی در فضای تلگرام، نوعی ناامنی روانی را بوجود آوردند.
در این تصاویر افرادی که که یکی از آنان خود را شاه مازندران نامیده بود، با لخت کردن نیم تنه خود و عرض اندام به استفاده از الفاظ رکیک در حق یکدیگر مشغول بودند.
با این اقدامات نه تنها فضای جامعه بلکه فضای مجازی نیز تحت تاثیر قرار گرفت تا میدان برای حضور مسئولان قضایی و انتظامی فراهم شود.
به گفته سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان همه این افراد شناسایی و به جز یک نفر که از ترس متواری است همه آنان دستگیر شده اند.
وی البته برخی از این کلیپ ها را مربوط به 8 ماه پیش اعلام کرد و افزود: بازیگران ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن