تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813439431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیه برای گردشگران ایرانی تور پهن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: اتحادیه هتل های توریستی و سرمایه گذاران ترکیه امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، نمایندگان بخش گردشگری ترکیه یک برنامه ترویجی گسترده را برای جذب بیشتر گردشگران ایرانی به این کشور طراحی کرده اند.
خبرگزاری تسنیم: در حالی که به دلیل تحریم های روسیه و انفجارهای استانبول سفر گردشگران خارجی به ترکیه به شدت کاهش یافته است این کشور تلاش گسترده ای را برای جذب گردشگران بیشتر از ایران و پر کردن خلا گردشگران روسی و آلمانی را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه خبری حریت دیلی نیوز، اتحادیه هتل های توریستی و سرمایه گذاران ترکیه امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، نمایندگان بخش گردشگری ترکیه یک برنامه ترویجی گسترده را برای جذب بیشتر گردشگران ایرانی به این کشور طراحی کرده اند.
بر اساس این بیانیه، بخش گردشگری ترکیه در ماه های اخیر و به دنبال کاهش شدید تعداد گردشگران روسی و افزایش نگرانی های امنیتی به دلیل حمله تروریستی در استانبول که منجر به مرگ 10 آلمانی شد، شاهد افت قابل توجهی بوده است.
بازیگران صنعت گردشگری ترکیه اکنون در تلاش اند تا منابع جذب گردشگر خود را برای کاهش زیان ها در این بخش تنوع ببخشند و در این میان ایران کشوری کلیدی است که می توان روی آن تمرکز کرد.
در مرحله اول، اتحادیه هتل های توریستی و سرمایه گذاران ترکیه، این هفته میزبان 50 آژانس مسافرتی و متصدیان تورهای گردشگری از 7 شهر ... [ مشاهده متن کامل خبر در فردا نیوز ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن