تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816897385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو نامه نوشت تا سرمربي منچستر شود!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مورينيو نامه نوشت تا سرمربي منچستر شود!
با شكست يونايتد مقابل ساوتهمپتون فن خال به در خروجي اولدترافورد نزديك‌تر شده است تا شايعات درباره نشستن مورينيو روي نيمكت منچستر بيشتر از قبل به گوش برسد، به خصوص اينكه شايعه شده سرمربي پرتغالي در نامه‌اي به مديران منچستر، قول داده اين تيم را متحول كند!
نویسنده : سعيد احمديان 


«هواداران حق دارند اعتراض كنند.» اين پاسخ لوئيز فن خال به هو شدن تيمش پس از باخت خانگي برابر ساوتهمپتون در ورزشگاه خانگي بود. بعد از پيروزي بزرگ منچستر برابر ليورپول در هفته بيست و دوم ليگ جزيره، فن خال تصور مي‌كرد كه روزهاي ناكامي او در منچستر به پايان رسيده، اما يونايتد كه در فصل جاري فراز و نشيب بالايي داشته، شنبه شب در هفته بيست‌و‌سوم ليگ برتر انگليس با قبول شكست خانگي يك بر صفر برابر ساوتهمپتون، ششمين باخت خود را در فصل جاري تجربه كرد. لوئيز فن‌خال و شاگردانش اين روزها به شدت تحت‌فشار هستند؛ چراكه حالا با لسترسيتي صدرنشين 10 امتياز اختلاف دارند و با 37 امتياز در رده پنجم قرار گرفته‌اند و اين چيزي نيست كه هواداران منچستر از تيم محبوب‌شان انتظار دارند. به همين خاطر هم هو‌اد‌ا‌ران يونايتد در پايان اين ديدار، لوئيز فن خال، سرمربي هلندي تيم‌شان را هو كردند. بازيكنان نيز با سوت‌هاي اعتراض‌آميز تماشاگران روبه‌رو شدند، اعتراضي كه واكنش فن خال را به همراه داشت. اين مربي هلندي پس از پايان بازي گفت: «هو‌اد‌ا‌ران براي اين كارشان دليل دارند و نمي‌توان آن را رد كرد.»
شكست مقابلِ ساوتهمپتون به اين معني است كه حالا تيمِ لوئيز فن خال حتي كمتر از تيمِ ديويد مويس تا اينجاي فصل امتياز گرفته است. مربي‌اي كه در فاصله چهار هفته به پايان فصل اخراج شد. يونايتد در اولين فصلش بدونِ سر الكس فرگوسن و به رهبري ديويد مويس تا پايان هفته‌ بيست و سوم 40 امتياز گرفته بود. حالا تيمِ لوئيز فن خال با پايان هفته‌ بيست و سوم تنها 37 امتياز از 10 برد و هفت مساوي دارد، يعني حتي سه امتياز كمتر از تيمِ مويس در همين مقطع كسب كرده است. با توجه به اين نتايج احتمال بركناري سرمربي هلندي يونايتد بيشتر از قبل شده است، با اين حال به نوشته برخي منابع خبري اختلاف در هيئت مديره منچستر سبب شده تا فعلاً مسئولان يونايتد نتوانند به يك تصميم واحد درباره آينده نيمكت تيمشان برسند. روزنامه ديلي استار انگليس در اين رابطه نوشت: «ادوارد، ‌نايب رئيس باشگاه اميدوار است كه فن‌خال حداقل تا پايان فصل هدايت تيم را برعهده داشته باشد در حالي كه بعضي از اعضا معتقدند كه سرمربي هلندي بايد اخراج شود و گيگز جانشين او شود. در سوي ديگر، بعضي از اعضا نيز معتقدند كه هر چه سريع‌تر بايد مورينيو جانشين فن‌خال شود. به نظر مي‌رسد كه توافق نكردن اعضا باعث شده فعلاً شرايط يونايتد به همين شكل باقي بماند و تصميمي در مورد فن‌خال گرفته نشود.»
 
مورينيو به اولدترافورد نزديك‌تر شد
با وجود اين اختلافات، به نظر مي‌رسد با ادامه نتايج ضعيف و پر فراز و نشيب منچستر در فصل جاري، حكم اخراج فن‌خال صادر خواهد شد و در اين بين جدي‌ترين گزينه براي نيمكت منچستر، خوزه مورينيو است؛ مربي پرتغالي كه پس از بركناري از چلسي هدايت تيمي را بر عهده ندارد و در مصاحبه‌هاي مختلف علاقه‌اش را براي حضور در اولدترافورد اعلام كرده است. البته او يك رقيب قدرتمند به نام گوارديولا هم دارد كه گزينه ديگر منچستري‌ها است، با اين حال گفته مي‌شود پپ هر چند فصل آينده به شهر منچستر مي‌آيد، اما به تيم آبي‌پوش اين شهر يعني سيتي خواهد رفت. به همين خاطر شانس مورينيو بيشتر از سرمربي فعلي بايرن مونيخ است. در همين زمينه ديروز بود كه خبري عجيب منتشر و عنوان شد كه مورينيو در نامه‌اي به مديران منچستر از آنها خواسته هدايت اين تيم را به او بسپارند. مورينيو در نامه شش صفحه‌اي خود بر چند نكته تأكيد كرده كه در مهم‌ترين بخش آن ضمن دادن قول قهرماني نوشته است: «يك تحول تاريخي در باشگاه منچستريونايتد ايجاد خواهم كرد، شك نكنيد كه با منچستريونايتد اوج خواهيم گرفت.»مورينيو از يك تحول تاريخي ياد كرده و آورده است: «هميشه آرزو داشتم سرمربي منچستريونايتد شوم و از شما مي‌خواهم مرا از چنين افتخاري محروم نكنيد، براي فن‌خال احترام زيادي قايل هستم و اتفاقاً دوست دارم ادامه‌دهنده راه او باشم.»اين در حالي است كه خورخه مندس، مدير برنامه‌هاي مورينيو، نوشتن چنين نامه‌اي را تكذيب كرده است: «به ذهن هيچكس خطور نمي‌كند كه يك مربي در سطح مورينيو به باشگاهي نامه بنويسد و تقاضاي شغل بكند. اين موضوع واقعاً چرت است.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن