تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815083548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر: شورای تأمین حق دخالت در صدور احکام قضایی را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر:
شورای تأمین حق دخالت در صدور احکام قضایی را ندارد
رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: در اجرای احکام قضایی همه باید مطیع قانون باشند به همین منظور شورای تأمین نیز حقی برای صدور احکام قضایی در مورد تصرف اراضی ندارد.

خبرگزاری فارس: شورای تأمین حق دخالت در صدور احکام قضایی را ندارد



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی جمادی ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر در ارتباط با نقش مهم احکام قضایی در جامعه اظهار داشت: هیچ مقام و مسئولی اجازه ندارد در احکام دادگاه‌ها در مورد اراضی دولتی دخالت کند و مسئولان امر نیز هر جا احساس کردند قرار است حکمی صادر شود و نیاز به ورود دادگستری است اطلاع دهند. وی بیان کرد: در اجرای احکام قضایی همه باید مطیع قانون باشند و شورای تأمین نیز حقی برای صدور احکام قضایی در مورد تصرف اراضی ندارد. رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: اجرای احکام موجب خوشحالی مردم و رضایتمندی آنان خواهد شد، لذا در این زمینه باید با دقت لازم کار انجام شود. جمادی با اشاره به حساسیت موضوع تصرف اراضی دولتی بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز همواره در مورد جلوگیری از تجاوز به منابع طبیعی، محیط‌ زیست حساسیت خاصی دارند، لذا مسئولان باید در این زمینه جدیت لازم را به خرج دهند. وی افزود: اگر احکام قضایی در مورد تصرف اراضی دولتی اجرا نشود دیگران نیز بدون بیم و ترس به اراضی دولتی تعرض می‌کنند. رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: در زمینه صدور احکام اراضی دولتی آمادگی کامل داریم تا با همه دادگستری شهرستان‌ها همکاری لازم داشته باشیم و در این زمینه باید کمیته مشترک منابع طبیعی، امور اراضی، ثبت‌اسناد و املاک و منطقه ویژه پارس جنوبی با دبیری امور اراضی تشکیل شود. جمادی اضافه کرد: خدمات‌رسانی به محدودهای فاقد کاربری مسکونی، جز مصوبات ما بوده و ادارات آب و برق نیازی به مجوز در این زمینه ندارند. رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: برای بسیاری از املاکی که ادارات دارند هنوز سند رسمی صادر نشده است اما این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد. وی با تأکید بر تسریع در صدور سند رسمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اگر در محدوده شهرها مشکلاتی در مورد مستندسازی املاک داریم باید به‌طور ویژه در دستور کار دستگاه قضا قرار گیرد.

94/11/04 - 12:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن