تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل دادگستری استان مرکزی: شورای حل اختلاف باید بیشتر وارد بحث صلح و سازش شود


واضح آرشیو وب فارسی:قوه قضائیه: عبداللهی گفت: شورای حل اختلاف باید بیشتر وارد بحث صلح و سازش شود تا اینکه حدالمقدور از فروپاشی خانواده ها جلوگیری و به تحکیم بنیان خانواده کمک شود.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، ستاد صلح و سازش شورای حل اختلاف اراک با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از مسئولان و کارکنان در ساختمان شورای حل اختلاف اراک افتتاح شد.
عبداللهی درمراسم افتتاح این ستاد گفت: طرح ایجاد ستاد صلح و سازش شورای حل اختلاف از آذرماه امسال بصورت آزمایشی در اراک شروع به فعالیت کرد و تاکنون توانسته است با همت پرسنل آمار بسیار قابل قبولی را ارائه کند که از 99 فقره ارجاعی 85 فقره به صلح و سازش ختم شوند.
وی تصریح کرد: در قانون جدید شورای حل اختلاف، صلح و سازش به صورت تخصصی پیش بینی شده است و در قانون جدید، صلاحیت شورای حل اختلاف از جهت مطالبه وجه نقد از 5 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
عبداللهی تصریح کرد: شورای حل اختلاف باید بیشتر وارد بحث صلح و سازش شود تا اینکه حدالمقدور از فروپاشی خانواده ها جلوگیری و به تحکیم بنیان خانواده کمک شود.
وی گفت: با تشکیلات جدیدی که توسط قانون شوراهای حل اختلاف تصویب شده و بزودی اجرایی می شود این زمینه را به وجود آورده است که بعد از صدور حکم هم ممکن ... [ مشاهده متن کامل خبر در قوه قضائیه ]

دوشنبه ، ۲۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قوه قضائیه]
[مشاهده در: www.dadiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن