تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816809117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيدينگ تقاص مورينيو را به ونگر پس مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هيدينگ تقاص مورينيو را به ونگر پس مي‌دهد
آرسنال – چلسي شايد اگر فصل قبل بود، جنجالي‌ترين ديدار اين هفته رقابت‌‌هاي ليگ برتر جزيره لقب مي‌گرفت، اما داستان اين فصل بسيار متفاوت است، امروز آرسن ونگر ديگر مورينيو را مقابل خود نمي‌بيند و چلسي هم نشاني از آن تيم كوبنده و وحشتناك ندارد.
نویسنده : فريدون حسن 


توپچي‌‌هاي لندن از ساعت 19:30 امروز در حالي به مصاف آبي‌‌هاي همشهري خود مي‌روند كه شاگردان گاس هيدينگ حتي بعد از مورينيو هم نتوانسته‌اند به وضعيت خود سروسامان چنداني بدهند، آنها با 25 امتياز روي پله چهاردهم جدول 20 تيمي ليگ جزيره قرار گرفته‌اند فقط بايد به اين بينديشند كه بتوانند خود را به ميانه‌‌هاي جدول رده‌بندي برسانند، اما در آن سوي ميدان مردان قرمزپوش ونگر شرايطي كاملاً متفاوت را تجربه مي‌كنند.
آرسنال در اين فصل با عملكرد فوق‌العاده و البته در سايه نزول چشمگير تيم‌هايي مثل همين چلسي، منچستر و منچسترسيتي خود را بالاي جدول رده‌بندي مي‌بيند، هر چند كه اختلاف بسيار كم امتيازات در بالاي جدول اجازه هيچ لغزشي را به تيم‌‌هاي مدعي نمي‌دهد، آرسنال امروز بعد از رقباي جدي خود يعني لسترسيتي و منچسترسيتي به ميدان مي‌رود و مي‌تواند با بهره‌گيري از لغزش‌‌هاي احتمالي اين دو تيم اختلاف امتياز خود را با آنها بيشتر كند.
لستر و منچسترسيتي تا قبل از بازي‌‌هاي شب گذشته به ترتيب 44 و 43 امتياز داشتند و اطلاع از نتايج آنها برگ برنده‌اي است براي آرسنال 44 امتيازي كه بتواند به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ليگ جزيره ادامه دهد. البته ونگر و شاگردانش امشب علاوه بر اين هدف بزرگ بايد به فكر جبران و انتقام شكست 2 بر صفر دور رفت نيز باشند؛ شكستي كه طي آن ونگر دست‌ها را به علامت تسليم برابر مورينيو بالا برد، ولي حالا اين فرصت را دارد كه تلافي آن شكست را سر گاس هيدينگ درآورد. هرچند كه به طور حتم پيرمرد فرانسوي دوست داشت تا در اين شرايط چلسي مورينيو را پيش رو داشته باشد تا چلسي گاس هيدينگ را!
 
يووه – رم به ياد فصل‌‌هاي قبل
هفته بيست و يكم رقابت‌‌هاي سري آ امشب با يك سوپر بازي در شهر تورين به پايان مي‌رسد؛ جايي كه يوونتوس در خانه از آ اس رم پذيرايي مي‌كند.
مردان آلگري و اسپلاتي امشب در حالي رو در روي هم قرار مي‌گيرند كه ميزبان با 42 امتياز در رده دوم جدول رده‌بندي است و رمي‌ها با 35 امتياز روي پله پنجم ايستاده‌اند، رقابت امشب دو تيم يادآور جدال‌‌هاي حساس آنها در چند فصل اخير است؛ ديدارهايي كه يووه و رم براي تصاحب صدرنشيني برابر هم قرار مي‌گرفتند، اما امشب اوضاع متفاوت است، ناپولي با دو امتياز اختلاف نسبت به يووه صدرنشين جدول رده‌بندي است و ساعاتي قبل از ديدار اين تيم با رم به مصاف سامپدوريا مي‌رود كه در صورت پيروزي، خطري جايگاهش را تهديد نمي‌كند، بنابراين آلگري و يوونتوسي‌ها بسيار خوشحال مي‌شوند اگر سامپدوريا بتواند ترمز ناپولي را بكشد و اين تيم را متوقف كند تا آنها بتوانند حداقل با اين تيم در صدر جدول هم امتياز شوند و دلخوش به روزهاي بعد باقي بمانند.
رم نيز كه فيورنتيناي 38 امتيازي را بالاي سر خود مي‌بيند، چشم اميد به تورينو دارد تا شايد بتواند ميزبان خود را متوقف و آنها را دوباره به حضور در جمع بالانشينان اميدوار كند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن